Roteiro polos Ancares

O pasado xoves 10 de novembro, os alumnos de 1º de BAC do IES Gregorio Fernández de Sarria realizaron un roteiro de sendeirismo desde o Porto de Ancares ata o Pico Cuiña (1.992m). A xornada trascorreu cun día espectacular, onde a dureza do roteiro se viu compensada pola beleza da paisaxe e o avistamento de diversos exemplares da fauna salvaxe.

Roteiro Ancares

Iniciación á escalada en Fontaneira

O pasado xoves 13 de outubro, dezanove alumnos do noso centro, acompañados por dous profesores, realizaron unha iniciación a este deporte, cada vez máis en alza, na área recreativa de Fontaneira, no concello de Baleira.

actividade de escalada

Xornada de Reanimación Cardiopulmonar

O departamento de Educación Física organizou unha Xornada de Reanimación Cardiopulmonar e Manexo do Desfibrilador dirixida ao noso alumnado de FPBásica e Ciclos Formativos de Graos Medios e Superiores e tamén ao profesorado interesado en participar nas mesmas. Estas xornadas tiveron lugar o  martes 3 de maio, o xoves 5 de maio e 12 de maio e o venres 13 de maio, onde todos os participantes puideron practicar estes protocolos de actuación tan importantes e que poden axudar a salvar vidas.

Xornada Reanimación Cardiopulmonar