Ciclo Formativo de Grao Medio en Atención a Persoas en Situación de Dependencia

Probas extraordinarias Ciclo Medio de Atención a Persoas en Situación de Dependencia.

Durante este mes de xuño e seguindo a normativa establecida pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia terá lugar no IES Félix Muriel a convocatoria extraordinaria do Ciclo Medio de Atención a Persoas en Situación de Dependencia.

As probas realizaranse na Aula taller do Ciclo e os días e horarios serán os seguintes:

1º CURSO:

- Mércores 19 de xuño:

8:30 horas: proba teórica de Atención Sanitaria.

11:20 horas: proba teórica e práctica de Atención e Apoio Psicosocial.

- Xoves 20 de xuño:

8:30 horas: proba de Formación e Orientación Laboral.

10:30 horas: proba de Características e necesidades das Persoas en Situación de Dependencia.

- Venres 21 de xuño:

8:30 horas: proba práctica de Atención sanitaria

13:20 horas: Apoio domiciliario.

2º CURSO:

- Mércores 19 de xuño:

10:30 horas: proba de Organización da Atención ás PSD.

12:30 horas: Primeiros Auxilios.

- Xoves 20 de xuño:

8:30 horas: Destrezas sociais.

10:30 horas: Atención Hixiénica.

13:20 horas: Teleasistencia.

A información está colgada no taboleiro de FP do centro.

Convocatoria Erasmus+ para prácticas FCT alumnado 2º CM

04/12/2023 09:49
Europe/Madrid

Neste curso 2023-24 o IES Félix Muriel como centro acreditado Erasmus+ pon en marcha o seu proxecto KA121 VET. O cal está dotado de 3 prazas para realizar mobilidades no exterior de alumnado do 2º curso do Ciclo Medio de Atención a Persoas en Situación de Dependencia.

O alumnado interesado e seleccionado poderá realizar o módulo da FCT (formación en Centros de Traballo) nunha entidade, organización, institución nun país estranxeiro.

É requisito fundamental que o alumnado seleccionado teña superados o resto dos módulos do ciclo na convocatoria ordinaria de marzo.

En adxunto poden consultarse:

- A convocatoria.

- As bases.

- O formulario de solicitude.

Consideramos importante a internalización do noso centro pero sobretodo sabemos que é unha experiencia enriquecedora para o noso alumnado.

Anímate a participar. O prazo para a presentación das candidaturas é ata o 31 de decembro.

O proceso de selección de candituras está en marcha. A semana do 15 de xaneiro de 2024 a Comisión de selección Erasmus realizará as entrevistas ás persoas candidatas.

En adxunto (tamén pode verse no taboleiro de anuncios do CM) indícanse as horas e datas das entrevistas.

Tras a realización da baremación e as entrevistas persoais ás candidaturas presentadas, a Comisión publica unha resolución co resultado do proceso selectivo. En adxunto poden verse as puntuacións acadadas por cada persoa candidata. Haberá ata o mércores 1 de xaneiro para reclamacións.

Semana da Diversidade

O luns 27 de marzo comezou a VII Semana da Diversidade. na cal participan, á parte de todo o alumnado do centro, as seguintes entidades e persoas: Fundación Vicente Ferrer, AMIPA, Asociación Ambar, Asociación Acougo, Asociación A'Creba, Asociación Misela, Solidariedade internacional, CRA Rianxo, Adrián Mosquera (piragüista) e Marcelo Lusardi (skater).

LISTAXES 1ª ADXUDICACIÓN ORDINARIA CICLOS FP

19/07/2022 11:13
22/07/2022 13:00
Europe/Madrid

Publicadas as listaxes de persoas con praza adxudicada e de persoas en espera para os ciclos medios e superiores en modalidade ordinaria de FP o curso 2022-2023.

As listaxes garanten a confidencialidade dos datos persoais por iso cada persoa está identificada cun código persoal de consulta (CPC) ciclosadmision.

As persoas con praza adxudicada deberán matricularse no centro adxudicado antes do día 22 de xullo ás 13:00 horas.

Admisión en FP para o curso 22/23

23/06/2022 09:00
05/07/2022 13:00

Xa está publicado o calendario de admisión en FP para o curso 22/23

Poden acceder a toda a información na seguinte ligazón

Recuperacións Atención Sanitaria

14/06/2022 08:30
17/06/2022 13:00
Europe/Madrid

As probas de recuperación do módulo Atención Sanitaria levaranse a cabo os días 14 e 17 de xuño ás 8:30 na aula taller.

Mais información sobre o desenvolvemento das probas na aula virtual

Aprendendo con Henar sobre a ataxia de Friedreich

Hoxe en clase de Atención Sanitaria contamos coa visita de Henar Rodríguez. É enxeñeira técnica informática e estudante de psicoloxía e de lingua de signos, e fai moitas outras cousas a pesar de padecer ataxia de Friedreich.

De castros e balnearios... Visita didáctica a Cuntis

22/04/2022 17:55
Europe/Madrid

O alumnado de 1° de ciclo medio de Atención a persoas en situación de dependencia fixo unha saída didáctica a Cuntis este xoves, co fin de ver de cerca as terapias que oferta o Balneario Termas de Cuntis. A doutora María J.

Dálle máis vida ao teu armario!

07/04/2022 10:50
Europe/Madrid

Baixo o lema "DÁLLE MÁIS VIDA AO TEU ARMARIO", o alumnado de 1º do CM en Atención a Persoas en Situación de Dependencia está levando a cabo un proxecto de sensibilización sobre o consumismo voraz e os seus efectos negativos sobre a sociedade e o medio ambiente, centrándoo desta volta nas alternativas de reutilización da nosa roupa.

Faladoiro "Reutilización e aproveitamento de recursos no ámbito social"

23/03/2022 22:29
Europe/Madrid

O luns 21 veunos visitar a 1º de CM de "Atención a persoas en situación de dependencia" Santi Barros, Integrador Social que desenvolve seu traballo na Asociación Boa Vida de Pontevedra.