blogue demamen.teijido

AXUDAS FCT

No taboleiro de novas de ciclo encóntrase exposta a listaxe provisional de persoas solicitantes de axudas para a FCT do curso 2022-2023.

BOLSAS DO MINISTERIO

Está aberto o prazo para solicitar as bolsas de estudo do Ministerio para o curso 2023-24. Para máis información tedes que clicar ou escribir o seguinte enlace: https://www.becaseducacion.gob.es

ou empregar este código Qr

NON ESQUECER ASINAR E PRESENTAR ELECTRÓNICAMENTE A SOLICITUDE

IMPRIMIR A XUSTIFICACIÓN DE PRESENTACIÓN E PRESENTAR A DOCUMENTACION QUE SE LLE REQUIRE SE ESTÁ VOSTEDE NALGUNHA DAS CIRCUNSTANCIAS QUE SE LLE INDICAN. Esta documentación ten que enviala:

a) Se ten vostede a chave 365 a través da páxina: https://sede.xunta.gal

b) Ou a través dos rexistros administrativos (CONCELLO, DEPUTACIÓN, XUNTA, DA ADMINISTRACIÓN PERIFÉRICA DO ESTADO, OU POR CORREO POSTAL).

Diríxao sempre ao seguinte enderezo:

CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES

XEFATURA TERRITORIAL DA CORUÑA

R/ Vicente Ferrer, 2 - 15071 A Coruña

Aprendendo a emprender

O alumnado de 2º de ciclo participou onte nunha actividade no Viveiro de Empresas do CIFP Portovello en Ourense acompañado por Xabi ferrín e Yolanda Paz, docentes do IES; completaron a xornada cunha visita á Fundación Andrea en Allariz na que traballaron sobre o emprendemento en novas terapias asistidas con animais para persoas en situación de dependencia.

Alumnado de 4º ESO en Granadilla (Cáceres)

Do 23 ao 29 de outubro 15 alumnos e alumnas de 4º ESO do IES Félix Muriel participan no Programa  de Recuperación y Utilización Educativa de Pueblos Abandonados do Ministerio de Educación y FP. Durante esta semana convivirán en Granadilla (Cáceres) con outros tantos mozos e mozas dun instituto murciano, aprenderán oficios, participarán en diversos obradoiros e realizarán actividades lúdicas conxuntas, ademais de realizar un proxecto de centro titulado "Give me my town back"  ideado polas profesoras de Tecnoloxía e Inglés que os acompañan (Pilar Pérez e Rosa Súarez).