Blogues

8 de marzo Día Internacional da Muller Traballadora

Á atención da comunidade educativa do IES Félix Muriel en relación ao 8 de marzo,
Día Internacional da Muller Traballadora:

do 8M.
Entre esas actividades, este grupo de alumnas e alumnos dará charlas polas aulas sobre a orixe e historia desa conmemoración, recitará poemas escritos por mulleres e porá música feita por mulleres. Ademais o día 8 presentará o documento audiovisual, Heroínas anónimas, que veñen elaborando desde o Nadal.
O obxectivo destas actividades é visibilizar as nosas heroínas anónimas, as mulleres que asumen todos os traballos relacionados cos coidados, sen os cales a sociedade non podería funcionar.
cancións.
Estas son as razóns que o grupo de traballo EKOS, formado por alumnado de 2º de Bacharelato do instituto de Rianxo dan para este acto reivindicativo:
1. Porque as mulleres son as que sofren acoso nas rúas, no traballo, na casa... Porque as mulleres seguen a ser as agredidas, as violadas, as asasinadas polo feito de seren mulleres.
2. Porque as mulleres seguen asumindo maioritariamente unha dobre xornada dentro e fóra do fogar; porque son as mulleres as que maioritariamente coidan as crianzas ou familiares dependentes.
3. Porque en moitos sectores laborais as mulleres cobran menos por facer o mesmo traballo que os homes e teñen máis contratos a tempo parcial.
4. Porque as mulleres viven co medo a ser despedidas cando se converten en nais.
5. Porque as mulleres teñen peores pensións que os homes.
Agradecemos a colaboración do concello no control do tráfico para protexer os participantes na manifestación durante o seu percorrido.

8 de marzo Día Internacional da Muller Traballadora

Día Internacional da Muller Traballadora:

A semana do luns 4 ao venres 8 de Marzo, o grupo de traballo do alumnado de 2º de Bacharelato desenvolverá unha serie de actividades relacionadas coa reivindicación da igualdade entre homes e mulleres e coa celebración do 8M.
Como acto final e reivindicativo, para o venres 8, o alumnado está a preparar a manifestación dos mandís, coa intención de simbolizar a través do mandil o labor doméstico e de coidados ao que sempre foi destinada a muller, para ao final do percorrido, na praza Castelao, converter ese mandil nunha capa de heroína, representando a esas heroínas anónimas que son as mulleres do común. A esta manifestación está convocada toda a comunidade educativa non só do IES Félix Muriel senón tamén de todos os centros educativos do concello de Rianxo. O percorrido realizarase desde os centros e finalizará ás 12:45h diante do concello, onde se lerá o manifesto redactado por este grupo de alumnas e alumnos, despois do cal a cantante Paulinha interpretará varias das súas cancións.
5. Porque as mulleres teñen peores pensións que os homes.

GUÍA MEDIACIÓN PARENTAL PARA UN USO SEGURO E RESPONSABLE DE INTERNET POR PARTE DOS MENORES

Achegamos como ficheiro adxunto, esta guía elaborada polo INCIBE (Instituto Nacional de Ciberseguridade) que agardamos sexa de interese e utilidade.

Matrícula no CM Atención a Persoas en Situación de Dependencia

Do 1 ao 29 de setembro ás 13.00 horas está aberto o prazo de matrícula para cursar 1º de CM en Atención a Persoas en Situación de Dependencia para as prazas que quedaron sen cubrir. As prazas cubriránse por orde de chegada e matrícula. O requisito para cursar o ciclo é ter a titulación mínima da ESO ou unha FP Básica.

O formulario de matrícula vai adxunto a esta nova, e tamén está a disposición na Administración do IES de 8.30 a 14.00 horas. Ademáis do formulario, haberá que entregar certificación académica ou título de ter acadado o requisito académico correspondente, fotocopia do DNI, dúas fotografías e o xustificante do pago de seguro escolar se a persoa é menor de 28 anos.

AXUDAS FCT

No taboleiro de novas de ciclo encóntrase exposta a listaxe provisional de persoas solicitantes de axudas para a FCT do curso 2022-2023.

Pesar no IES

A comunidade educativa do IES Félix Muriel está hoxe de loito polo falecemento de Adrián Neo Romero, alumno do centro. Enviamos o noso cariño e apoio máis sentido á súa familia e amizades.

Solicitude cambio materia

A solicitude de cambio de materias deberase presentar antes do día 22 de setembro e esta deberá ser razoada e só se permitirá cando non implique un cambio da organización académica e o número de alumnos/as da materia orixinaria e ou destinataria o permita.

O/A alumno/a manterase na materia en que está matriculado/a inicialmente ata que se lle responda á solicitude a través de Abalar.

BOLSAS DO MINISTERIO

Está aberto o prazo para solicitar as bolsas de estudo do Ministerio para o curso 2023-24. Para máis información tedes que clicar ou escribir o seguinte enlace: https://www.becaseducacion.gob.es

ou empregar este código Qr

NON ESQUECER ASINAR E PRESENTAR ELECTRÓNICAMENTE A SOLICITUDE

IMPRIMIR A XUSTIFICACIÓN DE PRESENTACIÓN E PRESENTAR A DOCUMENTACION QUE SE LLE REQUIRE SE ESTÁ VOSTEDE NALGUNHA DAS CIRCUNSTANCIAS QUE SE LLE INDICAN. Esta documentación ten que enviala:

a) Se ten vostede a chave 365 a través da páxina: https://sede.xunta.gal

b) Ou a través dos rexistros administrativos (CONCELLO, DEPUTACIÓN, XUNTA, DA ADMINISTRACIÓN PERIFÉRICA DO ESTADO, OU POR CORREO POSTAL).

Diríxao sempre ao seguinte enderezo:

CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES

XEFATURA TERRITORIAL DA CORUÑA

R/ Vicente Ferrer, 2 - 15071 A Coruña

Aprendendo a emprender

O alumnado de 2º de ciclo participou onte nunha actividade no Viveiro de Empresas do CIFP Portovello en Ourense acompañado por Xabi ferrín e Yolanda Paz, docentes do IES; completaron a xornada cunha visita á Fundación Andrea en Allariz na que traballaron sobre o emprendemento en novas terapias asistidas con animais para persoas en situación de dependencia.