3º ESO PRACTICA SURF

Como cada ano, Kito Parada, o profe de Educación Física, está levando ao alumnado a practicar surf. Esta semana os afortunados foron os mozos e mozas de 3º ESO. Polo que se ve nas imaxes, non o puideron pasar mellor!

WELCOME TO SURF CAMP de Across

FRANCOFONÍA 2024

Un ano máis o pobo de Vilanova de Arousa converteuse na sede do Festival da Francofonía, no que participan ano tras ano máis de 20 centros educativos de toda Galiza, entre eles o IES Faro das Lúas. Mozos e mozas contribúen á celebración da lingua francesa a través da música, á vez que comparten uns días de convivencia na nosa vila e nas nosas praias. Parabéns a tod@s @s participantes e un agradecemento especial a Begoña Ferreiro, a nosa profesora de francés, polo seu traballo e esforzo na preparación desta actividade.

[Álbum de fotos nesta ligazón] [Vídeos das cancións aquí]

Francofonía 2024 de Across

EXPOSICIÓN DE MOLÉCULAS

O alumnado de 2º ESO realizou esta exposición de moléculas sinxelas elaboradas por eles mesmos cos coñecementos adquiridos durante este curso. Parabéns polo traballo!

REUNIÓN DE SEGUEMENTO NO CONCELLO

O alumnado participante no proxecto auspiciado pola Asociación Arousa Moza acudíu hoxe ao Concello a unha reunión co Alcalde e os concelleiros para coñecer o seguemento das propostas de mellora da vila suxeridas pola mocidade fai uns meses.

ENTREGA DOS PREMIOS DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Parabéns a e Vicky Diz (4ºB), Manuel Noya (4ºB) e Ainhoa Hermida (2ºB), gañadores dos premios ás mellores fotografías matemáticas!

MARCADOR DO ÍNDICE DA PAZ