Convocatoria dos premios extraordinarios de bacharelato

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 28 de maio.

Para máis información prema no seguinte enlace:

información

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o curso escolar 2019/2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Impreso de solicitude

Pode consultar toda a información premendo no seguinte enlace

Nova Novela Histórica

Esta foi a exposición que fixemos coas novelas históricas ambientadas no s.XIX que crearon os nosos alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo de 1º BAC.

Preme no enlace para poder ver e ler as cubertas.

Nova Novela Histórica

SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019-20

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDAS/OS E NON ADMITIDAS/OS.

1º BAC

2º BAC

TODAS AS SOLICITUDES DE RESERVA (1º ESO e 1º BAC) ESTÁN ADMITIDAS.

Pódense consultar as vacantes premendo no seguinte enlace.

O alumnado que queira cursar estudos no noso para o vindeiro curso 2019-20 (agás os que veñen dos centros adscritos que xa teñen a praza reservada) terán que facer a solicitude de admisión do 1 ao 20 de marzo de 2019 (ambos inclusive).

Solicitudes de admisión
a)A solicitude de admisión de alumnado realizaranse mediante o modelo anexo II, procedemento ED550B. O formulario poderá cumprimentarse na aplicación admisionalumnado, ou descargarse e cumprimentarse de forma manual polas familias.

b)Tamén se poderá descargar, e logo cumprimentar, da Sede Electrónica da Xunta de Galicia, na dirección http://www.xunta.es/portada, e da páxina web da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, na dirección http://www.edu.xunta.gal/portal/node/26923 .

c)Os centros educativos facilitarán, de forma gratuíta, unha copia en papel do formulario ás persoas interesadas que a soliciten.

Máis información sobre o procedemento nesta ligazón.

Exposición sobre o Holocausto

O 27 de xaneiro de 2005 a Asemblea Xeral da ONU, por primeira vez, fixo de forma oficial un recordatorio da liberación do campo de concentración de Auschwitz o 27 xaneiro de 1945. Estableceu esa data como o Día Internacional da Memoria da Vítimas do Holocausto para previr futuros xenocidios organizados.

Este é o ano que se conmemora este día  no centro, centrado este curso en 1º de BAC, nun momento no que, máis que nunca,  non debemos  esquecer o que pasou , dado o avance da Ultra–dereita en Europa e en España.

Marián Araújo Muiños –Lingua Galega

Concurso de modelado 3D con OpenSCAD

O Departamento de Educación Plástica e Visual convoca un concurso de modelado 3D con OpenSCAD aberto a todo o alumnado do IES Eduardo Pondal, cun premio que consistirá na impresión da peza gañadora, de cada categoría, na impresora 3D do centro. Poderase participar nas categorías de 3º ESO D, 3º ESO E, 3º ESO F e Libre (aberta a todo o alumnado do centro). A data límite de entrega será o venres 15 de marzo.

Ligazón a páxina do programa: http://www.openscad.org/

Exposición sobre a violencia machista

A exposición en distintos lugares do centro ten como finalidade dar VOZ ás asasinadas a causa da VIOLENCIA MACHISTA de man da súa parella, ex-parella, ... É de vital importancia facer este tipo de mostras para visibilizar o problema xa que, como docentes, temos a obriga de formar ao alumnado para que saiba recoñecer e facer fronte ante situacións, cada vez máis presentes a través das redes, coas que se poden topar.

MARIÁN ARAÚJO, Dpto. de Lingua Galega.

ESTUDANTE DO NOSO CENTRO GAÑADOR DA FASE GALEGA DA OLIMPÍADA MATEMÁTICA

O noso alumno de 2º de BAC, Roi Vence Nogueira foi o gañador da fase galega da Olimpíada matemática.

Parabéns Roi!

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Adquisición de material escolar:

Os vales de material para o alumnado admitido serán entregados  dende o mércores 19 de setembro ata o venres 21 de setembro, de 10 a 13 horas

Fondo solidario de libros de texto:

Listaxe definitiva de solicitudes concedidas

Listaxe definitiva de Libros complementarios*

*Entre ós días 18 e 19 de setembro serálle comunicado ao alumnado no centro os libros complementarios que se lle adxudican.

« Maio 2019 »