CALENDARIO DE SETEMBRO

Aviso: os libros de texto que o alumnado ten pendente de devolver terán que ser entregados á hora do exame de setembro da materia á que corresponde cada libro.

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS

ENTREGA DE BOLETÍNS, REVISIÓNS E RECLAMACIÓNS

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2019-2020

Prazo de pre-matrícula (alumnado con materias pendentes para setembro):  27 e 28 de xuño

Prazo de matrícula ordinario( alumnado con todo aprobado en xuño): Do 01 ao 10 de xullo.

Prazo de matrícula extraordinario: Do 01 ao 10 de setembro.

Información sobre o proceso

Seguro escolar

Resgardo de matrícula

Impresos de matrícula

1º ESO 2º  ESO  3º ESO   4º ESO
   1º BAC  2º BAC

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o curso escolar 2019/2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Impreso de solicitude

Pode consultar toda a información premendo no seguinte enlace

SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019-20

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDAS/OS E NON ADMITIDAS/OS.

1º BAC

2º BAC

TODAS AS SOLICITUDES DE RESERVA (1º ESO e 1º BAC) ESTÁN ADMITIDAS.

Pódense consultar as vacantes premendo no seguinte enlace.

O alumnado que queira cursar estudos no noso para o vindeiro curso 2019-20 (agás os que veñen dos centros adscritos que xa teñen a praza reservada) terán que facer a solicitude de admisión do 1 ao 20 de marzo de 2019 (ambos inclusive).

Solicitudes de admisión
a)A solicitude de admisión de alumnado realizaranse mediante o modelo anexo II, procedemento ED550B. O formulario poderá cumprimentarse na aplicación admisionalumnado, ou descargarse e cumprimentarse de forma manual polas familias.

b)Tamén se poderá descargar, e logo cumprimentar, da Sede Electrónica da Xunta de Galicia, na dirección http://www.xunta.es/portada, e da páxina web da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, na dirección http://www.edu.xunta.gal/portal/node/26923 .

c)Os centros educativos facilitarán, de forma gratuíta, unha copia en papel do formulario ás persoas interesadas que a soliciten.

Máis información sobre o procedemento nesta ligazón.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Adquisición de material escolar:

Os vales de material para o alumnado admitido serán entregados  dende o mércores 19 de setembro ata o venres 21 de setembro, de 10 a 13 horas

Fondo solidario de libros de texto:

Listaxe definitiva de solicitudes concedidas

Listaxe definitiva de Libros complementarios*

*Entre ós días 18 e 19 de setembro serálle comunicado ao alumnado no centro os libros complementarios que se lle adxudican.

HORARIO DE VERÁN

Pódese consultar o horario de verán premendo no seguinte enlace.

Paradas transporte escolar curso 2018/19

« Outubro 2019 »