INFÓRMATE

SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2022-23

A partir do 13 de maio están publicadas no taboleiro do centro as listaxes definitivas de admisión coa relación do alumnado admitido.  Todas as solicitudes presentadas para niveis nos que había vacantes foron admitidas.

NORMATIVA

INSTRUCIÓNS

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

VACANTES

CRITERIOS DE BAREMACIÓN

Todas as solicitudes de reserva para 1º de ESO e 1º de bacharelato foron admitidas.

INFORMACIÓN INICIO DE CURSO

A matrícula remata o próximo venres 10 de setembro ás 14:00 h.

O día 14 cada familia será informada en abalarmobil do grupo do seu fillo ou da súa filla.

O inicio de curso será o 15 de setembro, de 08:45 a 14:25 horas.

Haberá servizo de trasporte.

Á primeira hora o alumnado será recibido na aula polo seu titor/a. O resto da xornada lectiva discurrirá segundo o horario de cada grupo.

Cada nivel terá, como no curso pasado, unha entrada diferenciada ao edificio, que se pode consultar no seguinte plano.

A DIRECCIÓN

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-2022

Prazo de pre-matrícula (alumnado que non aproba todo en xuño): Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Prazo de matrícula ordinario( alumnado que aproba todo en xuño): Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Prazo de matrícula extraordinario: Do 01 ao 10 de setembro.

Información sobre o proceso

Seguro escolar

Resgardo de matrícula

Impresos de matrícula

1º ESO 2º  ESO  3º ESO   4º ESO
   1º BAC  2º BAC

CALENDARIO DE SETEMBRO

Aviso: os libros de texto que o alumnado ten pendente de devolver terán que ser entregados á hora do exame de setembro da materia á que corresponde cada libro.

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS

ENTREGA DE BOLETÍNS, REVISIÓNS E RECLAMACIÓNS

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o curso escolar 2019/2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Impreso de solicitude

Pode consultar toda a información premendo no seguinte enlace

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Adquisición de material escolar:

Os vales de material para o alumnado admitido serán entregados  dende o mércores 19 de setembro ata o venres 21 de setembro, de 10 a 13 horas

Fondo solidario de libros de texto:

Listaxe definitiva de solicitudes concedidas

Listaxe definitiva de Libros complementarios*

*Entre ós días 18 e 19 de setembro serálle comunicado ao alumnado no centro os libros complementarios que se lle adxudican.

HORARIO DE VERÁN

Pódese consultar o horario de verán premendo no seguinte enlace.