Taboleiro

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a Orde de axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Prazo para presentar as solicitudes: desde o 20 de maio ata o día 21 de xuño de 2023 incluído.

Pode consultar toda a información premendo no seguinte enlace:

información

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2023-2024

Prazo de pre-matrícula  Do 01 de xuño ao 16 de xuño.

Prazo de matrícula: Do 23 de xuño ao 07 de xullo. (Ver calendario de matrícula)

Instrucións para realizar a prematrícula e a matrícula

Calendario de matrícula

Documentación a presentar

Seguro escolar

Resgardo de matrícula

Impresos de matrícula

1º ESO 2º  ESO  3º ESO   4º ESO
   1º BAC  2º BAC

Información ABAU 2023/24

CALENDARIO ACCESO 2024 (Resume provisorio)

TITULACIÓNS- Ponderacións para o curso 2024/25

O resto de información está pendente de actualizar.

Poderá consultar toda a información, cando estea dispoñible, nos seguintes enlaces:

ABAU ORDINARIA

Proceso de matrícula

Instrucións do alumnado para proba de acceso

Impreso de prematrícula

Horario de exames

Título de bacharelato-instrucións pago de taxas

ABAU-instrucións pago de taxas

Importe de taxas (ABAU e bacharelato)

Comisións Delegadas

ABAU EXTRAORDINARIA

Proceso de matrícula

Impreso pagamento de taxas ABAU

Impreso de prematrícula

Título de bacharelato-instrucións pago de taxas

Importe de taxas (ABAU e bacharelato)

Calendario de exames de setembro

Podedes consultar a data de hora dos exames de setembro premendo no seguinte enlace:

INFORMACIÓN FIN DE CURSO

O próximo martes 22 de xuño rematan as clases ás 14:25, polo que xa non haberá clase pola tarde.

O día 23, ás 17:00 publícanse as notas de 2º de bac. en Abalar.

O día 24 ás 17:00 publícanse as notas de ESO e 1º de bac. en Abalar.

Os días 24 e 25 de xuño adicarémolos a aclaracións das cualificacións de 2º de bac. O prazo de presentación de posibles reclamacións remata o 25 de xuño ás 14: 00 h.

Os días 25 e 28 de xuño adicarémolos a aclaracións das cualificacións de ESO e 1º de bac. O prazo de presentación de posibles reclamacións remata o 28 de xuño ás 14: 00 h.

Convocatoria dos premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020-2021

O 4 de xuño publicouse no DOG a ORDE do 25 de maio de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020-2021 (código de procedemento ED311D).

Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal, introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D.

Lémbrase que se as persoas solicitantes son menores de idade, sempre teñen que subscribir a súa solicitude por medio dunha persoa representante e, no caso dos centros que non empregan a aplicación XADE, acreditar dita representación por calqueira medio válido en dereito.

Convocados os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2020/21

Xúntase o enlace á información sobre a convocatoria dos premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2020/21.

Consultar

INFORMACIÓN ABAU 2020/21

Pódese consultar a información sobre a convocatoria ordinaria de matrícula no seguinte enlace.

INFORMACIÓN

INFORMACIÓN COVID

protocolo covid (31 de agosto)

O que temos que facer as familias cada mañá

Para a detección precoz no alumnado, estes (ou os seus pais/nais/titores/as legais) realizarán unha auto avaliación dos síntomas de forma diaria a fin de comprobar se estes son compatibles cunha infección por SARS-CoV-2 cuxos resultados non teñen que enviarse ao centro, pero si comunicar a ausencia. Utilizarase a enquisa clínicoepidemiolóxica que se describe no Anexo I, que debe realizarse cada mañá, antes da chegada ao centro. Diante da aparición de polo menos un dos síntomas que aparece na enquisa os proxenitores ou titores non enviarán ao alumno/a á clase e solicitarán consulta co seu médico ou pediatra.

ANEXO I

Comunicación de ausencias por sintomatoloxía COVID

No caso de que ao aplicar a enquisa do anexo I, se teña algún dos síntomas, comunicarase ao centro por algún dos seguintes medios:

CORREO E: covid@ieseduardopondal.org

tfno: 881866367

Haberá que indicar nome, apelidos e grupo do alumno ou da alumna.