MATERIAL PARA ALUMNADO PERÍODO CORENTENA

MATERIAL PARA O ALUMNADO PERIODO CORENTENA

Ola a tod@s.

Desde o IES de Poio estivemos traballando en colaboración con outros centros, desde onde se nos comunicou a avalancha de problemas que está tendo tanto o alumnado como o corpo docente.

Isto levounos a tomar a decisión de crear unha contorna que poia manterse durante todo o tempo que dure a corentena e que resulte cómoda e eficiente para todos (en previsión de que se poida estender) e que, aínda que nos levou un pouco de tempo extra, pensamos que é a mellor solución.

Na táboa inferior tedes enlaces a cada un dos cursos, onde cada alumno/a recibirá no seu propio o material e as instrucións de todo o profesorado de forma conxunta e ordenada.

Cando pulsedes no enlace, levaravos a unha ventá onde deberedes elixir a opción acceso como invitado ou entrar como convidado e así acceder directamente a todo o contido do voso curso.

Para entregar tarefas ou participar nos foros deberedes acceder co voso usuario e contrasinal, tal e como se facía nas aulas normais.

A partir deste momento, os docentes iremos subindo os contidos paulatinamente (no meu caso, dado que son o encargado TIC e recaeu en min a tarefa de crear esta contorna, quizais me retrase un pouco, aínda que o meu material está accesible nas aulas virtuais comúns ás que accedía o alumnado durante o curso)

Tamén poderedes acceder á aula virtual desde o enlace AULA VIRTUAL que se atopa na cabeceira desta páxina.

Un saúdo a toda a nosa comunidade e moito ánimo. Desde o IES de Poio seguiremos traballando conforma xurdan os problemas para ofrecervos o mellor servizo.

CICLO

CICLO COVID 19