CHARLAS TEMÁTICAS IMPARTIDAS POR PROFESORADO DA USC

20/01/2018 09:31
Europe/Madrid

O alumnado de Bacharelato está recibindo varias charlas temáticas impartidas polo profesorado da Universidade de Santiago de Compostela.

O profesor Héctor Rodríguez da Escola Técnica Superior de Enxeñaría de Santiago e da Facultade de Ciencias de Lugo, falou ao alumnado de Física e Química de 1º e de Química de 2º sobre  " A necesidade de estar separando: procesos de separación na industria química".

O profesor  da Escola Politécnica Superior de Enseñaría Juan Ortiz Sanz, foi o relator da charla "Modelado en 3 D de obxectos reais" destinada ao alumnado de Tecnoloxía Industrial I e II e ao de TIC I e II.

O día 23 de xaneiro o alumnado de Bioloxía de 1º  e Bioloxia de 2ª de Bacharelato  participará da charla   impartida por Óscar J. Cordero profesor da Facultade de Bioloxía/CIBUS  sobre "Vacinas para o cancro".