DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Os versos de Xela Arias encheron o IES de Poio. O 14 de maio celebramos por adiantado o Día das Letras Galegas con música e poesía. Tivemos que organizarnos en diferentes actividades e por grupos para adaptarnos ás circunstancias actuais.

O alumnado de Música (4º ESO) e Linguaxe e Práctica Musical (1º BACH), coordinado pola súa profesora Gabriela, presentou na biblioteca os videopoemas elaborados a partir das creacións de Xela Arias, a autora homenaxeada neste 2021. Participaron na actividades os alumnos e alumnas deses cursos.

Os grupos de 1º, 2º e 3º ESO, por outra banda, participaron nun recital poético e musical no que escoitaron diferentes pezas a ritmo dos acordeóns e pandeiretas dos seus compañeiros e compañeiras, coordinados polo profesor Albano.

Presentamos ademais o resultado do poema colectivo no que cada clase creou un verso para formar a creación que o alumnado de ciclo titulou “Ledicia na esmorga”. A través deste recital, o alumnado tamén puido achegarse ás creacións poéticas a través do recitado de fragmentos de Darío a diario, Tigres coma cabalos e Denuncia do equilibrio. Nesta actividade participou tamén, como representación institucional, a concelleira de Cultura de Poio, Raquel Rodríguez.

Moitas grazas polo seu traballo ao alumnado que interpretou as pezas, que recitou os poemas e que presentou!