RESOLUCIÓN DEFINITIVA DA CONVOCATORIA XERAL DE BOLSAS E AXUDAS AO ESTUDO PARA NIVEIS POSTOBRIGATORIOS NON UNIVERSITARIOS

Informámoslles que na páxina do Ministerio de Educación y FP foron publicadas as resolucións definitivas correspondentes ao curso 2020/2021 da Convocatoria Xeral de Bolsas e Axudas ao Estudo para Niveis Postobrigatorios Non Universitarios e da Convocatoria para Alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

As datas para a presentación de Recurso Reposición das dúas convocatorias son do 13/04/2021 ata o 12/05/2021, ambos días incluídos. No documento adxunto está o modelo de recurso de reposición que poden utilizar se o desexan.

A listaxe de alumnos que obtiveron bolsa na convocatoria figura no taboleiro de Secretaría.

recurso-rellenable-completo-con-cuenta-30mar21-3.pdf212.42 KB