8 DE MARZO, DÍA INTERNACIONAL DAS MULLERES, NO IES DE POIO

A Asemblea Feminista-LGTB do alumnado, que se constituíu a comezos deste segundo trimestre, organizou o acto principal con motivo do Día Internacional das Mulleres, no que alumnas integrantes da asemblea leron textos propios que amosaban a desigualdade de xénero e no que tamén se interpretou a canción “O que é noso”.

Neste vídeo podedes ver un resumo da actividade que se desenvolveu nos recreos. Tamén podedes atopar os textos no documento adxunto.

Ademais, o alumnado de 1º BACH de Literatura Universal estreou a súa proposta escénica "8 marzo. 8 mulleres pioneiras na historia e na literatura". O alumnado de 2º ESO e 1º BACH está participando nas representacións que se están a desenvolver no Salón de Actos ao longo do mes de marzo.