FAINO VISIBLE! 25N HOXE E TODOS OS DÍAS DO ANO

O alumnado de 1º de BACH de Literatura Universal, coordinado pola súa profesora Rocío, preparou unha acción colectiva para visibilizar as violencias machistas.

Este trimestre están amosando o seu traballo diante do alumnado de 1º e 3º ESO, participante na Titoría entre iguais, que traballará de maneira colaborativa nas sesións de titoría para reflexionar sobre as manifestacións e actitudes machistas.

Ademais, nunha das representacións contamos coa presenza de Silvia Díaz, concelleira de Igualdade, e Raquel Rodríguez, concelleira de Educación.

Moitas grazas polo voso traballo e compromiso Raquel, Lúa, Berto, Carla, Uxía, Ainhoa, Eva, María, Elías, Uxía e Sergio.

Artigo na sección "Faro da educación" do Faro de Vigo sobre as actividades que se están a desenvolver no centro.