REUNIÓNS INFORMATIVAS PARA 1º ESO

As reunións informativas sobre a organización do curso escolar terán lugar o luns 21 de setembro:

- 16.30h - alumnado de 1º ESO A, B e C

- 18h - alumnado de 1º ESO D, E e F

Só poderá asistir o/a alumno/a matriculado en 1º ESO acompañado/a dunha persoa adulta, debido aos aforos máximos dos espazos onde se realizarán as reunións. Tanto o/a alumno como a persoa adulta deberán levar máscara, permanecer xuntos/as e manter as distancias de seguridade con respecto ao resto de alumnado e persoas adultas acompañantes.

Para evitar aglomeracións no exterior do edificio antes das reunións, deben agardar na zona indicada para cada grupo á hora que lles corresponda. Deben consultar a mensaxe de Abalar enviada o venres 18 para saber o grupo e a hora á que teñen que asistir.

SE ALGUNHA FAMILIA NON RECIBIU A MENSAXE DE ABALAR ENVIADA O VENRES, PODEN CONTACTAR CO CENTRO PARA QUE LLE INDIQUEMOS O GRUPO DE 1º ESO NO QUE ESTÁ O/A ALUMNO/A.