GAÑADORES DO CONCURSO DO APALPADOR

Os estudantes de CM de Xestión Adminstrativa foron os gañadores do concurso, organizado pola Biblioteca, "Crear o Teu Apalpador". Bo traballo!!!!!!

CREA O TEU APALPADOR

Es creativo? Gústache debuxar? O departamento de Normalización e a Biblioteca propoñen o concurso do Apalpador para todo o alumnado do centro (ESO, FP, ...) Para máis información le as bases do concurso aquí. Tes de tempo ata o 16 de decembro.

NORMAS DA BIBLIOTECA

A biblioteca do Centro rexerá o seu funcionamento adecuándose á normativa propia, respectando sempre as normas xerais recollidas no RRI do centro.  Ademais haberá unhas normas específicas, as cales son as seguintes:

• O horario da biblioteca exporase na porta para a consulta da comunidade educativa e permanecer pechada cando non exista un responsable dentro da biblioteca.
  • O silencio é a base do traballo.
  • Fala baixo se traballas en grupo.
  • Non comas, nin bebas na biblioteca.
  • Devolve os libros no prazo previsto.

MES DO MEDIOAMBIENTE

Neste último mes, o Tobías e todo o seu equipo traballou moito para o medioambiente (fai clic para ver todas as entradas do blog): as plantas da biblioteca, móbiles, concurso de paxaros, o noso xardín e a exposición "Arte e Meteoroloxía"

O TRABALLO DO TOBIAS NO MES DO LIBRO

MES DO LIBRO

O Rato Tobías estivo a traballar moito neste mes tan intenso: deu a benvida a todos cun gran panel na entrada do instituto, saíu ás rúas do Carballiño para ler poesía, mostrou obras de novos poetas galegos e de autores xa consagrados, flores e libros agromaron no seu xardín, invitou a Carlos Negro a ler as súas poesías.

A BIBLIOTECA NA RÚA

A Biblioteca do Chamoso sae ás rúas de Carballiño para ler poesías de autores tan diversos como Teresa de Jesús, Pablo Neruda, Tim Burton ou Celso Emilio Ferreiro. BO TRABALLO A TODOS OS TROVADORES.

FESTIVAL DE NADAL.- VIAXE CULTURAL A PARÍS

FESTIVAL DE NADAL

O MES DA VIOLENCIA DE XÉNERO

MES DA VIOLENCIA DE XÉNERO E BOLETÍN DE NADAL

O Rato Tobías tamén axuda para evitar a violencia de xénero para ver todo o seu esforzo non tes máis que facer clic aquí.

MES DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

O Tobías ven de traballar arreo nestes primeiros meses.

• O alumnado de 1º da ESO participou, na propia biblioteca, en actividades de coñecemento desta, como son: Actividades da CDU, búsqueda na OPAC. O detective Tobías. Entrega de carnets de biblioteca para este alumnado.
  • O panel no vestíbulo do instituto sobre 50 anos de Mafalda cos seus personaxes.
  • Exposición sobre a nosa biblioteca e todo as actividades que poden desenvolver nela e sobre as mellores bibliotecas do mundo
  • Panel sobre os matemátic@s ao longo da historia nunha galería de exposicións do instituto.
  • Expositor da biblioteca , os comics de Mafalda e novelas de matemáticas relacionado coa celebración de Bibliotecas e matemáticas.
  • Recotables de mazás e peras nos que o alumnado poñían as función da biblioteca escolar nunha actividade deseñada pola biblioteca “ a biblioteca serve para….(todo o alumnado da ESO)
  • Creación do Club Lector os mércores pola tarde. Propúsoxe o libro Tesa de pilar Molina LLorente. Faranse actividades de comprensión lectora.

Para ver o seu blogue, fai clic.

LER NO VERÁN

AS SUXESTIÓNS DE TOBÍAS PARA O VERÁN