25 N

Para conmemorar o día contra a violencia de xénero neste curso atípico vos deixamos aquí un pequeno vídeo no que colaboraron alumnos e alumnas do centro:

Vídeo-presentación da biblioteca en pouco máis dun minuto

Concursos Samaín

Chegou o Samaín a este curso tan atípico!!

Aínda que con cambios e empregando ao máximo o entorno virtual este ano queremos proporvos dous concursos: un de relatos curtos de medo e outro para que ilustredes cos vosos debuxos os relatos gañadores no concurso do ano pasado.

Deixámovos unha mostra dos carteis con toda a información, que podedes consultar no noso blog "O burato do Tobías" e no instagram da biblioteca @tobiasbibliochamoso

Animádevos e participade!

Protocolo COVID-19 Biblioteca

Plano Biblioteca adaptada ao protocolo COVID-19

Carné Biblioteca novos usuarios

O alumnado novo de 1º ESO  non deberá solicitalo (se lle fará o carné directamente na biblioteca)

O resto de alumnado novo pode solicitalo cubrindo unha ficha online.

• Ficha online solicitude para alumnado aquí

O profesorado pode solicitalo cubrindo unha ficha online ou deixando os seus datos na biblioteca

• Ficha online solicitude para profesorado aquí

XORNADAS DE BANDA DESEÑADA E ANIMACIÓN.- PÓSTERS GAÑADORES

Pósters deseñados pola estudante Silvia Bugallo Ramos. Bo traballo o de todos e parabéns a Silvia: Ben feito!!!!!!

Poster_comic_1

Poster_comic_2

GAÑADORES DO CONCURSO DO APALPADOR

Os estudantes de CM de Xestión Adminstrativa foron os gañadores do concurso, organizado pola Biblioteca, "Crear o Teu Apalpador". Bo traballo!!!!!!

CREA O TEU APALPADOR

Es creativo? Gústache debuxar? O departamento de Normalización e a Biblioteca propoñen o concurso do Apalpador para todo o alumnado do centro (ESO, FP, ...) Para máis información le as bases do concurso aquí. Tes de tempo ata o 16 de decembro.

NORMAS DA BIBLIOTECA

A biblioteca do Centro rexerá o seu funcionamento adecuándose á normativa propia, respectando sempre as normas xerais recollidas no RRI do centro.  Ademais haberá unhas normas específicas, as cales son as seguintes:

• O horario da biblioteca exporase na porta para a consulta da comunidade educativa e permanecer pechada cando non exista un responsable dentro da biblioteca.
  • O silencio é a base do traballo.
  • Fala baixo se traballas en grupo.
  • Non comas, nin bebas na biblioteca.
  • Devolve os libros no prazo previsto.