Taboleiro

ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS DIXITAIS ALUMNADO FP E ADULTOS

Comproba na presentación de abaixo cales é a túa competencia dixital (depende dos teus estudos): se queres cerfiicar un nivel intermedio e eres estudante da ESA, FP ou Bacharelato de adltos, cubre o seguinte Anexo presentao na secretaría do IES antes do 15 de maio.

COÑECE A NOVA FP

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS.- CURSO 2024-2025

Estimadas familias:
No DOG do 7 de maio, publícase a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar, para 1º, 2º, 3º e 4º da ESO, curso 2024/25.

Presentación das solicitudes:

• A través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https;//sede.xunta.gal/.
  • Nos centros docentes ou en calquera rexistro establecido na normativa reguladora do procedemento administrativo común.  Neste caso poderán descargar a documentación e información sobre o procedemento na propia aplicación de fondo libros,  na páxina web do centro ou recollela en papel na secretaría. (Anexos I e II, ambos editables en liña)

Prazo ata o 21 de xuño.

Recorden que o fondo solidario estará formado polos libros comprados con vale e tamén polos que, de xeito desinteresado, vostedes queiran aportar. Para iso é necesario que comproben o bo estado do material e o entreguen no centro, nas datas que lle informarán proximamente.