Animación á lectura

Clube lectura

Desde o Equipo de Biblioteca do IES Canido temos como propósito para este novo curso tentar formar un club de lectura dirixido ao profesorado, persoal non docente e familias. A temática que abordaremos centrarase na nosa cidade a través de encontros cos 3 ou 4 escritores propostos, así como coa realización de diferentes rutas literarias. Pensamos que nos poderiamos reunir 1 ou 2 veces á tarde por trimestre. Animámosvos a participar. A xente que desexe facer parte do Club de Lectura Navegantes pódenos escribir ao e-mail marcelarios@iescanido.org, antes do 31 de outubro.

Para máis información, podedes contactar connosco a través do mesmo e-mail, marcelarios@iescanido.org. Recibide un cordial saúdo

Semana do Libro no IES Canido

Troco de libros  do 23 de Abril ao 4 de Maio durante os recreos.

• Por cada libro que traias recibirás un vale.
  • Por cada vale poderás levar outro libro.

Recreos literarios

Acitividade que nace dende a dinamización da biblioteca e que implica a tódolos departamentos do centro.

Para asistir a estes recreos os alumnos teñen que conseguir unha entrada na conserxería do centro. Con esta entrada poden asistir a dúas sesións que se celebran o mesmo día nos dous recreos.

Deixamos un vídeo para que vexades o que se está a traballar nesta actividade.

Recreos Literarios na Biblioteca Navegantes

Son tempos de recreo adicados a lectura.

Realizanse durante os dous recreos dun día (un ou dous días ao mes)

Son coordinados por profesorado e alumnado.

Proponse un tema, xénero, motivo,autor/a, libro..

Aforo limitado (30 persoas aprox) mediante entrada que se recolle previamente en conserxería.

O programa pode ser modificado se as circunstancias o requiren para velo preme aquí

Os Morcegos