Información xeral

A nosa Biblioteca

Relación de premiados no certame literario "Alberto Romasanta" 2016

Este ano tocoulle ao noso centro organizar o XXII Certame, nun acto conxunto co IES Virxe do Mar. Participaron alumnos do IES Virxe do Mar e do IES Campo de San Alberto, sendo difícil otourgar os premios debido a gran cantidade de obras presentadas e a enorme calidade de todas elas.

Na foto vemos aos premiados e aos directores dos Institutos, as coordinadoras do EDNL dos dous centros e a concelleira Angela Neri que nos acompañou nesta cita.

XXII Certame Literario "Alberto Romasanta"

Ábrese o prazo para presentar os traballos para participar no XXII Certame Literario "Alberto Romasanta" que organizan os equipos de dinamización da lingua galega dos dous institutos de Noia dende hai xa 22 anos con motivo das letras galegas. Se desexas ver as bases, pica enriba do cartel. Anímate!

Novidades da Biblioteca. Novembro 2015

Xa temos novos libros na biblioteca. Achégate a velos no estante de novidades

NOVIDADES (Biblioteca)

Este curso temos para vos todos os libros de lectura obligatoria e optativa que vos recomendan os profesores.

Tamén incorporamos novos títulos de actualidade como os que observades na imaxe.

Esperamos que vos gusten e que os disfrutedes.

Novidades 23-10-15

Foto esférica da biblioteca

Aquí vos deixamos outra das moitas colaboracións de Samuel León, alumno de 1º de bacharelato e membro do equipo TICs