INFORMACIÓN ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Este mes procederase á renovación parcial do Consello Escolar. O prazo de presentación de candidaturas será dende o venres 5 de novembro ata o luns 15, ás 14:00 h. Para presentar candidatura é necesario presentar en Secretaría o formulario cumplimentado, que se pode obter na Secretaría do centro ou nos documentos adxuntos.

Na Secretaría atópase o censo dos diferentes sectores da comunidade educativa que teñen que elexir representantes. En caso de erro ou interese en formular calquer alegación aos mesmos, tamén se póde presentar en Secretaría formulario cumplimentado, que se pode obter nesta ligazón ou ben, pedir en conserxería. O plazo de alegacións ao censo tamén se inicia o venres, 5 de novembro e finaliza o luns, 15, ás 14:00 h.

Os sectores nos que toca renovar candidatura son:

Nais e pais (2 vacantes), profesorado (4 vacantes), alumnado (2 vacantes).

Alegación ao censo.pdf370.03 KB
Circular informativa das Eleccións ao Consello Escolar.pdf549.41 KB