RECURSOS DIXITAIS PARA ALUMNADO E PROFESORADO

DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS

O departamento de Matemáticas no curso 2022/23está constituído polos seguintes membros:

• RAFAEL URRUTIA SALGADO (Xefe do departamento).
  • SANDRA Mª DÍAZ MOURO (Secretaria do centro)
  • CRISTINA BALTAR GONZÁLEZ
  • MARGARITA SANTIAGO PAZOS
  • MARÍA DEL PILAR FIGUEROA VÁZQUEZ
  • REBECA VILLAVERDE LÓPEZ

que imparten as seguintes materias nos cursos que aparecen na táboa:

Nº de grupos

Asignatura

Profesores/as (nº grupos)

Cristina Baltar González (2)

Mª del Pilar Figueroa Vázquez(2)

3+2 agrup

Rebeca Villaverde López(2)

Rafael Urrutia Salgado(2)

• Margarita Santiago Pazos  (1)

Rebeca Villaverde López(2)

Mª del Pilar Figueroa Vázquez(1)

Matemáticas B

Margarita Santiago Pazos  (2)

Rebeca Villaverde López(1)

Matemáticas A

Mª del Pilar Figueroa Vázquez(2)

1º BAC

Matemáticas I

Margarita Santiago Pazos

Matemáticas Aplicadas ás CCSS I

Reforzo matemáticas

2º BAC

Matemáticas II

Sandra Díaz Mouro

Matemáticas Aplicadas ás CCSS II

Rafael Urrutia Salgado

Métodos Estadísticos

Cristina Baltar González

Nas seguintes pestanas pódense consultar a programación didática do curso escolar 2022/23, criterios de avaliación así como todo o relativo á recuperación de pendentes.

PROGRAMACIONES CURSOS PARES

Matemáticas 2ºESO

MatemáticasA 4ºESO

MatemáticasB 4ºESO

Matemáticas II 2ºbach

Matemáticas aplic. CCSS II 2ºbach

Métodos Estadísticos e Numéricos 2ºbach

PROGRAMACIONES CURSOS IMPARES

Matemáticas 1ºESO

Matemáticas 3ºESO

Matemáticas I (1ºBAC)

Matemáticas aplic CCSS I (1ºBAC)

PLAN DE RECUPERACION DE PENDENTES

CONVOCATORIA ESTALMAT GALICIA 2024

O Proxecto ESTALMAT-Galicia para Estímulo do Talento Matemático en estudantes da nosa Comunidade Autónoma anuncia a Convocatoria 2024 da proba de selección dirixida a estudantes nacidos nos anos 2011 e 2012, que conformarán a promoción número 17.

O proxecto ESTALMAT-Galicia iniciou a súa andadura no curso 2007-2008, integrado no Proxecto ESTALMAT, iniciativa da Real Academia Española de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales de España. Conta co apoio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, da Axencia Galega de Innovación, do Centro de Supercomputación de Galicia (CESGA) e da Facultade de Matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela (USC). Nas diferentes edicións, as Deputacións das catro provincias galegas apoiaron economicamente o programa.

O obxectivo de ESTALMAT-Galicia é detectar e prestar atención a nenas e nenos con talento matemático. Trátase de desenvolver aspectos que permitan axudar a pensar en matemáticas, resolver problemas e, en definitiva, pasalo ben coas matemáticas ao tempo que se detecta e canaliza o talento matemático para mellor proveito da sociedade.

Poden acceder a toda a información relativa a convocatoria nos seguintes enlaces:

UNHA EXPERIENCIA NUN INSTITUTO DE TORONTO: PROGRAMA PIALE

A nosa compañeira Rebeca Villaverde do departamento de Matemáticas cóntanos mediante esta presentación a  súa experiencia no programa Piale en Toronto do pasado mes de novembro.

Deste xeito podemos ver e coñecer un pouco o funcionamento do sistema educativo canadense.

ENLACE

icona premer

NOVEMBRO. MES DA CIENCIA EN GALEGO NAS BIBLIOTECAS PÚBLICAS

Deixamos no seguinte arquivo a programación dunha serie de actividades de divulgación científica para este mes de Novembro, que serán levadas a cabo nas Bibliotecas públicas de Galicia.

ARQUIVO

STAT WARS:A REBELIÓN DOS DATOS

O pasado 28 de marzo tivemos o pracer de levar a cabo no noso centro o taller  STAT WARS: A REBELIÓN DOS DATOS,  o cal conta coa colaboración da Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT) e a Rede Nacional de Bioestadística (BIOSTATNET).

Este proxecto de divulgación científica trata de acercar a Estatística ao alumnado da ESO, dun xeito innovador e divertido. O obxectivo é transmitir que a estatística pode ser unha ferramenta imprescindible en distintas disciplinas (Medicina, Deporte, Redes Sociais...) para resolver situacións e problemáticas ás que hoxe en día se enfrenta a sociedade.

Damos as grazas as ponentes por facer posible no noso centro esta actividade e que a "Forza as acompañe, para seguir divulgando a Estatística!!"

CONVOCATORIA ESTALMAT-GALICIA 2022

O Proxecto ESTALMAT-Galicia para Estímulo do Talento Matemático en estudantes da nosa Comunidade Autónoma anuncia a Convocatoria 2022 da proba de selección dirixida a estudantes nacidos nos anos 2008, 2009 e 2010, que conformarán a promoción número 15.

Poden acceder a toda a información relativa a convocatoria no seguinte  ENLACE

Modificacións da Programación

Modificacións da programación segundo as instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

FELIZ 8 DE MARZO!!

Recuperando o traballo feito polo alumnado para o Día da Muller e a Nena na Ciencia, aproveitámolo nesta ocasión para conmemorar o Día 8 de Marzo, recordando mediante este vídeo a 14 grandes mulleres matemáticas.

Feliz dia a TODAS !!

CHARLA MATEMÁTICAS NO 11F, X? DE ELENA VÁZQUEZ CENDÓN, DECANA DE MATEMÁTICAS

Para conmemorar o dia 8 de Marzo, recordamos a visita o pasado 13 de Febreiro  ao IES  de Brión de Elena Vázquez Cendón, decana da Facultade de Matemáticas da USC e coordinadora xeral do Máster de Matemática Industrial na USC, UDC, Universidade de Vigo, Universidade Carlos III e Universidade Politécnica de Madrid.

A recoñecida profesora deleitounos coa charla Matemáticas no 11F,X?, onde destacou o papel de importantes matemáticas ao longo da historia, así como nos falou das aplicacións das matemáticas no campo no que ela traballa a Matemática Industrial.

Agradecemos a Elena a súa inolvidable visita así como as entrevistas que concedeu ao alumnado de 4º ESO e 1º BACH.