RECURSOS DIXITAIS PARA ALUMNADO E PROFESORADO

DE BACHARELATO

DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS

Enviado por Dirección o Xov, 26/04/2007 - 12:33

O departamento de Matemáticas no curso 2019/20 está constituído polos seguintes membros:

•  José Antonio Caneda Vidal (X.D.), impartindo: MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 3º ESO A,B, MATEMÁTICAS I 1º BACH E MATEMÁTICAS II 2º BACH.

• Sandra Mª Díaz Mouro (Secretaria), impartindo: Reforzo 2º ESO, MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 3º ESO C E MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 4º ESO A.

• Virxinia Domínguez Martínez, impartindo: MATEMÁTICAS 1º ESO A,B, C E MATEMÁTICAS APLICADAS 3º ESO.

• Olga Martínez Cancelas, impartindo: REFORZO MATEMÁTICAS 2º ESO, MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 4º ESO A, B, MATEMÁTICAS APLICADAS ÁAS CCSS 1º BACH E MÉTODOS NUMÉRICOS 2º BACH.

• Gustavo Tojo Fernández, impartindo: MATEMÁTICAS 2º ESO B,D E MATEMÁTICAS APLICADAS 4º ESO B.

• Rafael Urrutia Salgado (Coordinador TIC), impartindo: MATEMÁTICAS 2º ESO A,C, MATEMÁTICAS APLICADAS ÁS CCSS 2º BACH E MÉTODOS NUMÉRICOS 2º BACH.

Nas seguintes pestanas pódense consultar a programación didáctica do curso escolar 2019/20, criterios de avaliación así como todo o relativo á recuperación de pendentes.

CRITERIOS  DE AVALIACIÓN

RECUPERACIÓN DE PENDENTES

Modificacións da Programación

Enviado por José Antonio Ca... o Ven, 15/05/2020 - 23:12

Modificacións da programación segundo as instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

TRABALLO PARA O ALUMNADO DE MATEMÁTICAS DE 1ºESO

Enviado por Dirección o Sáb, 21/03/2020 - 14:30
Os cálculos desta ficha 3 ides ter que usalos moito nos problemas, cando calculedes porcentaxes, etc.
Coma sempre, facedes o exercicio na ficha ou na libreta. Para practicar, facedes tamén o exercicio que fixen eu. Copiades o enunciado na libreta, logo facedes sen mirar e comprobades.
NOTA: As fichas que mando son xa os apuntes. Polo que non hai que copialas na libreta. Os exercicios poden facerse na ficha, se imprimides, claro. Se non imprimides, fanse na libreta.
Despois de cada ficha enviarei sempre a solución. E un exercicio de ampliación para que teñades apuntes bastantes.
MOI IMPORTANTE: tedes que ir entendendo o que facedes.
Sortiña.

TRABALLO PARA O ALUMNADO DE VIRXINIA DE 1ºESO

Enviado por Dirección o Sáb, 21/03/2020 - 14:25
Ola!
As fichas xa son os apuntes. Non hai que copialos.
Os exercicios fanse na ficha, imprimindo, ou na libreta. Poñendo "exercicio ficha 1" .. "ampliación ficha 1" ... para que vaia ben ordenado e organizado.
Intentade entender moi ben.
Na FICHA 1 vai un exercicio resolto e un para facer.
Logo enviei solución desta ficha. E ampliación.
Para practicar escribides os enunciados. Facedes sen mirar. E logo comprobades.
Bicos. Espero que todo vaia indo ben.
Para acceder ao material pinchade en cada un dos apartados seguintes:

FELIZ 8 DE MARZO!!

Enviado por Dirección o Dom, 08/03/2020 - 13:55

Recuperando o traballo feito polo alumnado para o Día da Muller e a Nena na Ciencia, aproveitámolo nesta ocasión para conmemorar o Día 8 de Marzo, recordando mediante este vídeo a 14 grandes mulleres matemáticas.

Feliz dia a TODAS !!

Para conmemorar o dia 8 de Marzo, recordamos a visita o pasado 13 de Febreiro  ao IES  de Brión de Elena Vázquez Cendón, decana da Facultade de Matemáticas da USC e coordinadora xeral do Máster de Matemática Industrial na USC, UDC, Universidade de Vigo, Universidade Carlos III e Universidade Politécnica de Madrid.

A recoñecida profesora deleitounos coa charla Matemáticas no 11F,X?, onde destacou o papel de importantes matemáticas ao longo da historia, así como nos falou das aplicacións das matemáticas no campo no que ela traballa a Matemática Industrial.

Agradecemos a Elena a súa inolvidable visita así como as entrevistas que concedeu ao alumnado de 4º ESO e 1º BACH.

EXPOSICIÓN E XOGOS SOBRE MULLERES MATEMÁTICAS

Enviado por sandra o Mar, 11/02/2020 - 10:43

Presentamos o traballo realizado polo alumnado para conmemorar o "Día da Muller e a Nena na Ciencia". Elaboráronse posters e vídeos sobre 14 mulleres matemáticas relevantes da historia, ademais de xogos relacionados coa información exposta.

Algúns dos xogos mencionados anteriormente non están accesibles de momento, posto que será o alumnado promotor o que os presentará ao resto da comunidade do IES de Brión en forma de concurso.

Agardamos que o disfrutedes!!