RECURSOS DIXITAIS PARA ALUMNADO E PROFESORADO

DE BACHARELATO

DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS

Enviado por Dirección o Xov, 26/04/2007 - 12:33

O departamento de Matemáticas no curso 2019/20 está constituído polos seguintes membros:

•  José Antonio Caneda Vidal (X.D.), impartindo: MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 3º ESO A,B, MATEMÁTICAS I 1º BACH E MATEMÁTICAS II 2º BACH.

• Sandra Mª Díaz Mouro (Secretaria), impartindo: Reforzo 2º ESO, MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 3º ESO C E MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 4º ESO A.

• Virxinia Domínguez Martínez, impartindo: MATEMÁTICAS 1º ESO A,B, C E MATEMÁTICAS APLICADAS 3º ESO.

• Olga Martínez Cancelas, impartindo: REFORZO MATEMÁTICAS 2º ESO, MATEMÁTICAS ACADÉMICAS 4º ESO A, B, MATEMÁTICAS APLICADAS ÁAS CCSS 1º BACH E MÉTODOS NUMÉRICOS 2º BACH.

• Gustavo Tojo Fernández, impartindo: MATEMÁTICAS 2º ESO B,D E MATEMÁTICAS APLICADAS 4º ESO B.

• Rafael Urrutia Salgado (Coordinador TIC), impartindo: MATEMÁTICAS 2º ESO A,C, MATEMÁTICAS APLICADAS ÁS CCSS 2º BACH E MÉTODOS NUMÉRICOS 2º BACH.

Nas seguintes pestanas pódense consultar a programación didáctica do curso escolar 2019/20, criterios de avaliación así como todo o relativo á recuperación de pendentes.

CRITERIOS  DE AVALIACIÓN

RECUPERACIÓN DE PENDENTES

EXPOSICIÓN E XOGOS SOBRE MULLERES MATEMÁTICAS

Enviado por sandra o Mar, 11/02/2020 - 10:43

Presentamos o traballo realizado polo alumnado para conmemorar o "Día da Muller e a Nena na Ciencia". Elaboráronse posters e vídeos sobre 14 mulleres matemáticas relevantes da historia, ademais de xogos relacionados coa información exposta.

Algúns dos xogos mencionados anteriormente non están accesibles de momento, posto que será o alumnado promotor o que os presentará ao resto da comunidade do IES de Brión en forma de concurso.

Agardamos que o disfrutedes!!