Ciencias Sociais

DEPARTAMENTO DE CIENCIAS SOCIAIS

Enviado por centro o Xov, 26/04/2007 - 13:28

O departamento de Ciencias Sociais está formado polos seguintes membros:

Pedro Lago - Xefe de departamento

Ana Santos

Manuel Lorenzo

Pendentes

Ligazóns

MATERIAL PARA O ALUMNADO DE 1º ESO (PROFESOR: MANUEL LORENZO SANTOS)

Enviado por Dirección o Xov, 26/03/2020 - 10:54

¿Cómo va la vida? Seguro que muchos de vosotros estaréis  incluso echando de menos el Instituto. Qué distinto es estar en casa de vacaciones, a tener que estar recluidos en casa. ¡No os desaniméis!, esto, más tarde o más temprano, tendrá que llegar a su fin. Sí es importante que todos, en esta circunstancia, colaboremos para que la vida cotidiana sea lo más agradable posible.

En la materia de Xeografía e Historia tenéis algunas actividades que os ayudarán a ocupar parte de ese tiempo tan largo de cada día:

·

Tenéis que repasar el Tema 8 del libro 1.1, del que nos queda por hacer el examen programado para antes del “encierro preventivo”. Esto también les afecta a los alumnos del grupo “C”, que así tendrán el mismo “tiempo” para preparar ese examen y poder mejorar la nota del tercer examen de la evaluación (el examen hecho queda anulado).

·

Para ayudar a comprender mejor los contenidos del Tema 9, que trata sobre La Prehistoria, os sugiero que si tenéis oportunidad veáis dos documentales de YouTube. No se trata de verlos de un tirón. No, tenéis que hacerlo en tres sesiones cada uno (más o menos 15-20 minutos por sesión). De esta manera podréis ir recordando lo visto en la sesión anterior. Son estos:

-

YouTube: Atapuerca /el vídeo: Atapuerca, Patrimonio de la Humanidad (51:39 minutos)

-

YouTube: la cueva de Altamira / el vídeo: Altamira Documental (51:14 minutos)

Este Tema 9 es muy amplio. Con trabajar dos apartados por semana creo que es suficiente.

Una actividad que me parece interesante para aquellos de vosotros que os guste escribir, es que fuerais redactando un diario de este tiempo de “cuarentena”: cómo lo experimentáis cada día, situaciones que se generan en casa, opiniones y comportamientos de todos los miembros de la familia, forma de contactar con los amigos… Será muy interesante poder releer lo escrito ahora dentro de diez años o más.

¡Pasadlo lo mejor posible! Espero que pronto volvamos a reencontrarnos en el Instituto. Yo os echo de menos. Un abrazo

Brión, 25 de marzo de 2020

A POBOACIÓN DO MUNDO

Enviado por Suso Sambade o Xov, 12/04/2012 - 10:56

podedes ver unha presentación sobre a POBOACIÓN DO MUNDO.

Tedes o enlace cun PDF sobre o tema da poboación no mundo.

Nesta presentación sobre a poboación do mundo podedes profundizar sobre o tema: La población del mundo.

Un PDF sobre o mesmo tema: La población del mundo.

Un PDF sobre a poboación na actualidade e no futuro inmediato: Somos 7.000 millones.

O FRANQUISMO

Enviado por Suso Sambade o Mér, 25/01/2012 - 01:14

O franquismo é unha etapa da historia de España que ocupa un longo período e ten como orixe a Guerra Civil de 1936.

Podedes ver HISTORIA DE ESPAÑA, magnífico documento sobre esta época.

En You Tube tedes estes vídeos: El FranquismoEl Franquismo 5 Ano 1940. E mellor explicado polos historiadores:

El Franquismo-Siglo XX

Documental sobre Franco feito en Gran Bretaña: Franco, la verdadera historia.

Pódese ver o tráiler de La voz dormida de Benito Zambrano

O PÓRTICO DA GLORIA

Enviado por Suso Sambade o Lun, 07/11/2011 - 20:01

Nesta web PROTICODELAGLORIA podemos ver os detalles do Pórtico da Gloria que coñecemos polo poema de Rosalía de Castro "Na Catedral".

A arte románica nunha presentación sinxela en YOU TUBE. Outra máis detallada: ROMÁNICO

A EMIGRACIÓN

Enviado por Suso Sambade o Dom, 06/11/2011 - 11:00

Este vídeo deito pola escritora Fina Casalderrey sobre a emigración vista desde as mulleres que quedaban en Galicia. Sacado do blog de Manolo López Tuñas ÁGORA

TRABALLANDO O CAMIÑO DE SANTIAGO

Enviado por Suso Sambade o Lun, 17/10/2011 - 00:30

Nesta páxina web podemos ver e traballar o Camiño de Santiago. BUENCAMINO.

Lenda do Santo Grial do Cebreiro. Leyendas del Camino. Camino de Santiago e albergues. O Camiño esotérico. O Camiño que remata no mar: na Costa da Morte.

Un blog do Camiño que nos leva a outros blogs: Hitos del Camino de Santiago

XanelaGaliza

Enviado por Suso Sambade o Lun, 10/10/2011 - 17:05

Nesta páxina web podemos ver fotografías da xeografía gaelga e dos seus monumentos.

Ir a XanelaGaliza