Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Calendario de Probas de acceso a ciclos

Convocatoria de selección de alumnado para FCT Erasmus+

Actividades

Charla de Paula Mariño, dietista-nutricionista, sobre alimentación saudábel con alumnos e alumnas de 4º de ESO. A charla foi organizada pola asociación AUSO CHUS

Concurso de postais de francés de 1º e 2º da ESO.

Minuto de silencio polos últimos asasinatos por violencia contra as mulleres

O Executivo do Consorcio de Santiago na Biblioteca Histórica

Visita do Comité Executivo do Consorcio da Cidade de Santiago á Biblioteca Histórica do noso instituto. O Consorcio colaborou no ano 2016 ao coidado e mantemento da Biblioteca e seguirá colaborando no vindeiro 2017. O Instituto quere mostrar o seu profundo agradecemento pola sensibilidade mostrada pola entidade interinstitucional coa nosa biblioteca, xoia do ensino medio compostelán.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2016

RESULTADOS das votacións.

HORARIO para as votacións do 29 de novembro

ACTA da 1ª reunión onde se acorda aprobar os censos electorais e o calendario.

CALENDARIO electoral.

NOVO número de teléfono

Horarios do curso 2016-2017 por grupo

Listaxe definitiva de alumnos que participan no Fondo Solidario

Listaxe definitiva (PDF)

Nota: Está previsto que a Consellería notifique nos próximos días cantos e que libros se adxudican a cada alumno/a. O persoal do centro fará a entrega nas aulas, e informará no seu caso de que libros terán que mercar.