Ensinanzas para persoas adultas

Matrícula 2024-2025

EBI: desde o 2 de setembro, o prazo permanecerá aberto todo o curso

ESA:

• 1º Cuadrimestre: matrícula aberta até o 31 de xullo entre o 2 e 10 de setembro.
  • 2º Cuadrimestre (para alumnado de nova incorporación): entre o 8 e o 17 de xaneiro

BAC:

• 1º Cuadrimestre: matrícula aberta até o 31 de xullo entre o 2 e 20 de setembro.
  • Para o alumnado que remate estudos da ESA, do 17 ao 28 de febreiro.

Enseñanzas Persoas Adultas de XLMRZFLE

Oferta e horarios dos ciclos formativos do IES Arcebispo Xelmírez I

Oferta e horarios dos ciclos formativos para o curso 2024-2025

Ciclos de grao básico

CD1AFD001100 Acceso e conservación en instalacións deportivas

Horario: 16.15-21.45

CD1IFC001200 Informática de oficina

Horario: 16.15-21.45

Ciclos de grao medio

CD2IMS000100 Vídeo disc-jockey e son

Horario:

Réxime Ordinario: 08.45-14.25

Réxime Modular: 16.15-22.30

Lista provisional de alumnado seleccionado para intercambio coa Escola Nadderud de Oslo

Valoración de méritos de alumnado de 1º de Bachalerato do IES Arcebispo Xelmírez I para a selección para a participación como beneficiarios dunha de Intercambio con centros de Noruega.

Provisionalmente estes son os alumnos/as seleccionados:

1. ****614**

2. ****597**

3. ****198**

4. ****448**

A lista de agarda provisional está composta polas seguintes alumnas/os:

1. ****522**

2. ****608**

3. ****140**

4. ****255**

O equipo de RadioClic! despídese por este curso

O equipo de RadioClic! deséxalle a todo o mundo un verán feliz. Na foto non están todos os membros do equipo, pero os que non están únense aos bos desexos!

Libros de texto 2024/25

Listaxes de libros de texto por curso:

Os clubs de lectura foron de excursión

Acompañadas polo profesor Rodrigo Ruíz e pola profesora Anaísa Amorim, un grupo de persoas participantes nos clubs de lectura cerraron este curso académico 2023-2024 visitando o Museo Meirande e mais a illa de San Simón.

(Aquí hai un par de fotos desta actividade: Galería "Os clubs de lectura foron de excursión")

Lista provisional de alumnado preinscrito para o Intercambio coa Escola Nadderud VGS

Publicación da lista provisional de alumnado preinscrito para o Intercambio entre o IES Arcebispo Xelmírez I e a Escola Nadderud VGS.

Ábrese un período de 3 días naturais para as reclamacións.

PDI "Imos crecer sempre?": Coltán e cobalto: extracción, uso e abuso

Cal é o custo social e medioambiental do noso desenvolvemento tecnolóxico na República Democrática do Congo? A explotación do coltán e o cobalto neste país deixa un rastro de inxustiza, explotación de seres humanos e contaminación do solo e da auga, lonxe dos países desenvolvidos onde se consomen os produtos que precisan destas materias primas.

RadioClic! ten un sitio web propio

No sitio web de RadioClic! pódense seguir todos os pasos dados para desenvolver os proxectos da radio da biblioteca durante este curso académico 2023-2024, incluída a proposta final.
Durante este curso académico 2023-2024, participaron en RadioClic! os departamentos de Alemán, Artes plásticas, Castelán, Economía, Educación física, Filosofía, FOL, Francés, Galego, Imaxe e son, Informática, Inglés, Música, Relixión católica, Tecnoloxía e Xeografía e historia, así como o 42,2% do alumnado do instituto.
Grazas e parabéns ao alumnado, ao auxiliar de conversa, Paul, e mais ao profesorado participante!