Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Calendario de exames. Convocatoria de setembro

Libros de texto para o curso 2019-2020

Axudas individualizadas para transporte escolar. Curso 2019-2020

Comunicación sobre as axudas . Modelo de solicitude

Prazos: ESO: Ata o 26 de setembro de 2019. F.P. Básica: Ata o 11 de novembro de 2019.

Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras 2019. Listaxes.

10 de xuño. Publicadas as listaxes definitivas de estudantes seleccionados e suplentes. Ábrese un prazo de 5 días naturais para aceptar a axuda e formalizar o pago. Toda a información en AxudasLe.

Fondo solidario de libros de texto. Prazos

PRAZOS PARA O CURSO 2019-20

Presentación de solicitudes dende o centro escolar ou mediante a sede electrónica: Ata o 21 de xuño de 2019

Presentación de solicitudes do alumnado que repita 4º da ESO e non solicitase no prazo anterior: Un mes dende a matrícula