Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Comezo de curso (definitivo)

Día 23, mércores:

9.00 h.: 1º de ESO.

10.30 h.: 2º de ESO.

12.00 h.: 1º de Bacharelato

13.30 h.: 1º de ciclo medio.

18.00 h.: ESA I e III. EBIs. (Adultos)

ENTREGA LIBROS DE TEXTO FONDO SOLIDARIO CURSO 2020-21

Por mor da situación xerada pola pandemia COVID-19, a entrega dos libros de texto do Fondo Solidario do curso 2020-21 farase escalonadamente segundo este calendario:

1º ESO: Venres, 18 de setembro

De Aparicio Tirado a Generelo Rivera: de 9:30 ás 11:00 horas

Prontuario Covid-19

Estimados pais, nais, titores e titoras legais,

Benqueridos alumnos e alumnas,

Imos comezar un curso especial, nunha situación extraordinaria, que previsibelmente vai requerir da nosa comunidade educativa un esforzo como nunca antes fixera, tanto na adaptación pedagóxica ao contexto pandémico que nos envolve como na observancia rigorosa das novas maneiras de nos relacionar e das normas de convivencia que as van regular.

A tal efecto, o equipo directivo e unha parte importante do seu profesorado traballou arreo para poder organizar un curso moi complicado, cheo de novidades, de ordes e contraordes que nos fixeron cambiar os plans varias veces e que nos obrigaron a un retraso nas datas do comezo de curso.

Axudas transporte escolar 2020-21

NORMATIVA E INSTRUCIÓNS

SOLICITUDE

Nota: o prazo de presentacións para ESO é ata o 25 de setembro de 2020, e para o alumnado de FP básica ata o 13 de novembro de 2020.

Listaxe provisional admitidos Fondo Solidario Libros 20-21

Dende hoxe pode consultarse no centro a listaxe de solicitudes admitidas e os cupos de libros correspondentes.

Convocatoria 2020. Probas libres ciclos formativos FP

Calendario de setembro. Exames e avaliacións

Exames convocatoria extraordinaria. DIURNO

Exames convocatoria extraordinaria. ADULTOS

Probas libres Ciclos formativos FP

Calendario de AVALIACIÓNS

Matrícula curso 2020-21. Prazos e calendario

PRAZOS PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA. CURSO 2020-2021
Alumnado da ESO e Bacharelato oficial

Ordinario: do 1 ao 10 de xullo

Extraordinario: do 1 ao 10 de setembro

(Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por
decaído no dereito á praza obtida.
Artigo 40.3 da Orde do 12 de marzo de 2013)

CALENDARIO de presentación na Secretaría do centro (xullo 2020):

CURSO DATA  HORARIO
 1º ESO  1 de xullo 10:00 a 13:00
 2º ESO  2 de xullo 10:00 a 13:00
 3º ESO  3 de xullo 10:00 a 13:00
 4º ESO  6 de xullo 10:00 a 13:00
 1º BACHARELATO  7 de xullo 10:00 a 13:00
 2º BACHARELATO  8 de xullo 10:00 a 13:00

IMPORTANTE: A matrícula presencial deberá facela tanto o alumnado novo como o alumnado do centro que xa fixo a prematrícula.