Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

O Xelmírez I pola Xustiza Climática

O colectivo do IES Arcebispo Xelmirez I, xunto co alumnado seleccionado para participar no I Campus Climántica Iberoamérica, únense ao movemento internacional Fridays For Future e reivindican a XUSTIZA CLIMÁTICA

Actividade no Centro Internacional da Estampa Contemporánea, Betanzos

Como cada curso, un grupo de alumnos e alumnas de 3º da ESO e 1º de Bacharelato do Xelmírez I visitaron o CIEC en Betanzos. Durante este mes podemos ver nas vitrinas da planta principal do instituto a mostra de gravados que fixeron durante esta actividade.

Excursión a Andorra 2019

Vídeo da viaxe do alumnado de 1º de Bacharelato do IES Xelmírez I a Andorra, nos días 2 a 9 de febreiro.

Información Prazas e Admisión de Alumnos

Información sobre prazas vacantes e Admisión de alumnado

· Adxudicación prazas para o curso 2019-2020 (Información básica)

· Prazas vacantes para o curso 2019-2020

Obradoiro de primeiros auxilios

O martes 19 de febreiro, a clase de 1º de CM participou nun taller organizado polo departamento de FOL do Instituto e a Cruz Roja de Santiago para iniciarse en técnicas básicas de primeiros auxilios. Todo o alumnado realizou as simulacións e adestráronse en situacións habituais na atención de primeiro nivel. Despóis dunha exposición teórica sobre Soporte Vital Básico a práctica consistía na execución correcta da Reanimación Cardio Pulmonar (RCP)  con maniquís especiais. Finalmente a monitora ensinounos cómo se usa un desfribilador semiatomático (DESA).

Homo Sapiens. Institutos históricos de Galicia

Dende o 18 de xaneiro está aberta no MUPEGA a mostra "Homo Sapiens, transmisor de coñecemento", composta por pezas do patrimonio dos cinco institutos históricos de Galicia, entre eles o Arcebispo Xelmírez I.

O catálogo inclue ademáis o artigo "O patrimonio histórico do I.E.S. Arcebispo Xelmírez I", dos profesores Javier Corbelle Cao e César García Camporro.

Feliz Nadal 2018