Luísa Villalta loce na fachada do instituto

A imaxe de Luísa Villalta, a quen está dedicado este ano o Día das Letras Galegas, pendura da fachada do IES Arcebispo Xelmírez I. A idea inicial foi da profesora Vicen Outeiro, quen propuxo invitar todas as persoas que convivimos no instituto –profesorado, alumnado e persoal administrativo, de limpeza e da cafetaría– a deixarnos fotografar para incorporar as nosas caras a un retrato da poeta. Elixiuse unha fermosa foto de Xosé Abad, quen lla cedeu decontado ao instituto para esta iniciativa. A profesora Olalla Cociña e mais o profesor Sergio Frade, ambos do Departamento de Imaxe e son, organizaron e levaron a cabo co seu alumnado o complexo traballo fotográfico cuxo resultado podemos contemplar cando chegamos ao instituto. Non se nos ocorre unha maneira mellor de expresar a admiración de todas e todos nós por Luísa Villalta!

(Aquí hai varias fotos da fachada do instituto e mais unha imaxe de alta resolución do cartel: Galería "Luísa Villalta loce na fachada do instituto")

O IES Arcebispo Xelmírez I é Centro Referente en Educación en Dereitos da Infancia

O martes 30 de abril asinouse o acordo de colaboración entre o IES Arcebispo Xelmírez I e UNICEF que nos recoñece como Centro Referente en Educación en Dereitos da Infancia polo noso labor na integración dos dereitos da infancia no proxecto educativo do centro e os esforzos por convertelos nunha realidade na actividade cotiá da comunidade educativa.

Cursos de capacitación dixital

Durante o mes de maio o IES Arcebispo Xelmírez I impartiremos dous cursos de capacitación dixital dirixidas a toda a poboación.
Poden inscribirse chamando ao teléfono 881866962 ou ben vía correo electrónico: ies.arcebispo.xelmirez@edu.xunta.gal

Marzo e abril matemáticos no Xelmírez I

O 21 de marzo alumnado de todos os niveis de ESO e Bacharelato do noso centro participou no Canguro Matemático 2024. Competiron con máis de 24000 participantes da edición española deste concurso internacional de resolución de problemas.

O 11 de abril un grupo de 3º de ESO interveu na actividade Matemáticas na Raia, iniciativa que pretende facer atractivas as matemáticas, estimular a creatividade e a innovación e fomentar a participación activa. Está organizada por asociacións de profesores de matemáticas de Galicia e Portugal.

Por último, dous alumnos participaron o 25 de abril na Olimpíada Matemática, concurso de resolución de problemas dirixido a alumnado de 2º de ESO.

Aínda non están publicados os gañadores de ningún dos concursos. Sorte a todos!

Álbum: Outras Actividades -> Departamento Matemáticas

Calendario final 2º bacharelato - Curso 2023/24

O instituto regala lecturas

No Día do Libro, e por segundo ano consecutivo, o persoal do instituto –docente e non docente– tivo a ocasión de participar na actividade de intercambio de libros coñecida como o amigo invisíbel. Foi un momento estimulante e divertido, en que cada unha e cada un de nós puido comprobar que lecturas pensan as demais persoas que nos poderían interesar. Agora, a gozar dos agasallos! E até o 23 de abril de 2025!

(Aquí hai máis fotos: Galería "O instituto regala lecturas")

Xulia Alonso visita o instituto

Tras as xestións feitas polo profesor Rodrigo Ruiz, do equipo da biblioteca, Xulia Alonso estivo hoxe no instituto. A conversa co alumnado do primeiro curso do bacharelato xirou ao redor do seu libro Futuro imperfecto e mais da súa vida.

'La Voz de Galicia' informa da concesión do Premio BREVITER

O xornal La Voz de Galicia informa da concesión do I Premio BREVITER de microrrelatos.