Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Prazos de matrícula para o curso 2018-2019

ALUMNADO DA ESO E BACHARELATO OFICIAL

ORDINARIO: Do 25 de XUÑO ao 10 de XULLO

EXTRAORDINARIO: Do 1 ao 10 de SETEMBRO

Premiados nos certames de Banda deseñada e Ensaio subversivo 2018

Unha vez reunidos os correspondentes xurados, decididos os traballos premiados e identificados posteriormente os autores, estes resultan ser:

VI Certame de Banda deseñada AX1

(Importante) Erros na matrícula 2018-2019

Estamos a revisar os sobres de matrícula que foron recollidos por persoal do centro a semán do 14 ao 18 de maio.

Detectámos varios erros na cumplimentación da documentación (faltan resgardos de ter pagado o seguro, hai impresos da ANPA dentro do sobre, etc.)

A fin de subsanar ditos erros, a Dirección do centro tomou a seguinte decisión:

Unha vez rematado o curso o vindeiro 21 de xuño, todo o alumnado deberá pasar pola Secretaría a fin de revisar toda a documentación presentada.

LEMBRAMOS que a correcta cumprimentación é fundamental para poder realizar unha adecuada matriculación do alumnado por parte dos servizos administrativos.

Agradecemos a colaboración de alumnos/as, pais/nais/titores/as.

Fondo solidario de libros e axudas para material escolar

Alumnado de 1º a 4º da ESO

Aberto o prazo para solicitar, ata o 22 de xuño. Impresos na bedelería, ou descarga na WEB.

Ver normativa legal (DOG): Orde 9 de maio · Extracto da orde 9 de maio

Matrícula ABAU 2018

Reclamacións 2º Bacharelato

2º de Bacharelato. Calendario de reclamacións ás cualificacións finais

· 22 de maio, ás 12.00 h.