Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Charla para o alumnado de 2º de Bacharelato

ABAU 2017 (2ª parte)

Data/hora: luns 22 de maio, ás 10:30
Lugar: Aula magna.

Lista definitiva de admitidos para o curso 2017-2018

Lista definitiva.

NOTA: "Segundo o artigo 32.1 da ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, contra esta relación definitiva de admitidos e excluidos, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación".

NORABOA

As alumnas de 2º da ESO Cristina Barreiro Mosquera e Lucía Vallejo Barros resultaron gañadoras da fase provincial do 9º concurso Novos Talentos- Premio relato curto de Coca-Cola. O venres 19 de maio, as 18.30, na illa de San Simón, darase a coñecer o premio autonómico.

Probas de Acceso á Universidade -ABAU- 2017

Lista provisional de admitidos para o curso 2017-2018 (ESO e 2º Bach.)

LISTA PROVISIONAL. Abril 2017.

Prazo de reclamación contra esta listaxe: do 26 de abril ao 3 de maio -ambos inclusive- na Secretaría do centro.

Xornadas Xosé Calviño. Fotos da clausura.

Este ano as Xornadas estiveron dedicadas aos estudos de portugués no ensino medio de Galiza. Un ano máis, ficamos satisfeitos contribuíndo coas reflexións que se fixeron á necesaria renovación pedagóxica no noso país.

Ver reportaxe fotográfica na nosa conta de Facebook.

Xornadas Xosé Calviño 2017

O ensino do Portugués no ensino medio galego

IES Arcebispo Xelmírez I, 4, 5 e 6 de abril

VER PROGRAMA