Eden is near us

VISIT to RUMANÍA

Presentación

O programa de aprendizaxe permanente  (LLP) COMENIUS ten como finalidade promover as relacións entre países no ámbito da educación infantil, primaria e secundaria a través de proxectos comúns e visitas de profesores e alumnos/as aos centros asociados ao proxecto.

Este ano 2013, aprobouse a participación do IES A. Xelmírez I como centro asociado a 2 proxectos europeos COMENIUS que se desenvolverán ao longo de dous anos (2013-2015).

Os proxectos son os seguintes:  Eden is Near us (O Edén está ao noso carón) e The Heritage of Cultures and Traditions  in a Pluralistic Society – Religious Traditions  (A herdanza de culturas e tradicións nunha Sociedade Plural – Tradicións Relixiosas).

Ø    O proxecto Eden is near us (O Edén está ao noso carón) ten como finalidade promover a importancia das areas protexidas en cada unha das rexións europeas as que pertencen os países asociados e maximizar o seu potencial xa que son esenciais para a conservación da biodiversidade nacional e global. O proxecto está coordinado polo profesor de Bioloxía Manuel Antonio Fernández Domínguez.

O centro coordinador do proxecto é:

Colegiul Tehnic General Gheorghe Magheru, Târgu-Jiu (Romanía)

Os centros asociados son:

Šolski Center Velenje, Velenje (Eslovenia)

Kozakli Anadolu Lisesi, Nevşehir (Turquía)

2nd Gymnasio Kalamarias, Kalamaria (Grecia)

IES Arcebispo Xelmírez I, Santiago de Compostela (España)

Visit to Cappadocia(Turkey)

PRESENTACIÓNS DO IES ACEBISPO XELMIREZ