ADAPTACIÓNS A PROGRAMACIÓN E CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN MAYO 2020.

Neste enlace pódense consultar as adapatacóns á Programación Didáctica  e o resumo dos criterios de cualificación feitos segundo á "Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación  Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia."

Novas materias do Departamento de Educación Física para o Curso 2018/19

O Departamento de Educación Física ofertará dúas materias novas o vindeiro curso 2018/19. Estas materias son:

• HÁBITOS DE VIDA SAUDABLE: ofertarase en 1º BACH e ten unha carga horaria de 1h. Nesta materia analizamos os hábitos cotidianos que favorecen a saúde, ben sexan relacionados coa práctica de exercicio físico, ou ben coa alimentación e o descanso.
  • Intro CAFIDE: Introducción ás Ciencias da Actividade Física e o Deporte, para 2º BACH e cunha carga horaria semanal de 1h. Está orientada ao alumnado que teña intención de acceder aos estudios de grao en CC Actividade Física e o Deporte, e para o que queira facer o Ciclo Superior de Técnico en Animación de Actividades Físicas e Deportivas (TSAAFD). Nesta materia faise unha introducción aos contidos relacionados con esta rama profesional.

Wake up English! Campamento de inmersión en inglés.

Nos encontramos en Ledesma, Salamanca realizando un campamento de actividades en el medio natural enteramente en inglés.

Nuestros alumnos de 3º de la ESO están disfrutando del Balneario de Ledesma y su entorno natural: cerro de Marco Aurelio, pueblo de Juzbado...

Estamos disfrutando de unos días soleados aunque frios. El martes, tras nuestra llegada, pudimos disfrutar del spa y realizamos juegos al aire libre como " The flag". Ayer realizamos una caminata hasta el pueblo de Juzbado, en donde visitamos el museo de la falla de Juzbado.

Resultado de imagen de museo de la falla juzbado

También tuvimos la opertunidad de realizar "climbing" y "absailing"

Hoy jueves estamos haciendo una carrera de orientación.

Hoy hemos disfrutado de otro maravilloso día de sol. Por la mañana han hecho orientación. Por la tarde se han divido en dos grupos: ciclismo y tiro con arco.

SURFEANDO LAS OLAS