Vicedirección

El IES Agra do Orzán ganador en la Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos

El equipo de 1° de Bachillerato del IES Agra do Orzán de A Coruña, ganador de la fase gallega del "XII Concurso da Incubadora de Sondaxes e Experimentos", compuesto por Florencia Balmelli, Pablo Araujo, Isabel Rodríguez y Eduardo Tella; y representado por Flor y Pablo en Toledo,  tutorizados por la profesora María Ángel Martínez, recibió el primer premio ex aequo  en la categoría Bachillerato-CFGM del concurso "XI Fase Nacional  Incubadora de Sondeos y Experimentos", un campeonato nacional de estatistica que se celebró los días 23, 24 y 25 en Toledo.
El trabajo titulado "Donde caben dos, caben cinco" consiste en un análisis sociodemográfico de los barrios de A Coruña, y en especial del barrio del Agra do Orzán, y la importancia de las actividades de las ONGs en este ámbito especialmente "Ecos do Sur", con cuya inestimable ayuda contó el equipo ganador. El trabajo se completó con un análisis del alumnado extranjero en el IES del Agra do Orzán,  que representa más de un 15% del total, lo que explica la existencia de un gran número de nacionalidades en dicho centro  el cuál está caracterizado por una política integradora en el sistema educativo.

Ciencia na rúa

08/05/2021
Atlantic/Bermuda

O pasado sábado 8 de maio o IES Agra do Orzán participou no Teatro Colón, xunto con outros 16 centros, no XXV Día da Ciencia: da Rúa ao Teatro. As/Os nosas/os pequenas/os científicas/os do Club de Ciencias levaron as seguintes experiencias: “Medidor de CO2”, “Gymkana Florence Nightingale”, “Obtención de Bioplásticos Empregando Fécula de Millo”, e “Esferificacións”; xunto coas profesoras coordinadoras destes proxectos Mª José Martínez Rey, Mª Ángel Martínez Rodríguez, Begoña Torreiro Anta e Ana Luz Vázquez Fernández. Felicitacións a todas/os elas/es polo ben que o fixeron.

wrylor

oecosednve | IES AGRA DO ORZÁN
[url=http://www.gon7u7f8eb4iv0w20021g9088jia9tu5s.org/]uwrylor[/url]
wrylor http://www.gon7u7f8eb4iv0w20021g9088jia9tu5s.org/
awrylor

Grupo finalista no "IX Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos"

O 28 de Maio a nosa profesora María A. Martínez Rodríguez xunto cos seus alumnos e alumnas de 1º da ESO: Pablo Araújo Rodríguez, Ignacio Canosa Gómez,  Sabela Fiaño García e Andrea G. Ugarte Cervantes  foron seleccionados polo xurado do concurso "IX Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos"  finalistas na categoría de 1º e 2º da ESO co seu traballo titulado “COCHES VS CO2”.

A nosa nora boa pola calidade acadada no proxecto. A fase final para seleccionar o traballo gañador será o 17 ou 18 de Xuño, aínda por determinar, na aula Magna da Facultade de  Matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela.