PROGRAMACIÓN MATEMÁTICAS CURSO 2020/2021

ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓN MATEMÁTICAS CURSO 2019/20

Proposta de actividades durante o confinamento Alfonso Vazquez

Para 2º y 3º Eso hay disponibles actividades de repaso en http://matesagra.blogspot.com

Para 2 Bach. Hay una aula virtual en Google Classroom, están dados de alta todos los alumnos, se avanza materia y se hacen actividades evaluables.

Para cualquier consulta o tutoría el correo es alfonso.agra1@gmail.com

Grupo finalista no "IX Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos"

O 28 de Maio a nosa profesora María A. Martínez Rodríguez xunto cos seus alumnos e alumnas de 1º da ESO: Pablo Araújo Rodríguez, Ignacio Canosa Gómez,  Sabela Fiaño García e Andrea G. Ugarte Cervantes  foron seleccionados polo xurado do concurso "IX Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos"  finalistas na categoría de 1º e 2º da ESO co seu traballo titulado “COCHES VS CO2”.

A nosa nora boa pola calidade acadada no proxecto. A fase final para seleccionar o traballo gañador será o 17 ou 18 de Xuño, aínda por determinar, na aula Magna da Facultade de  Matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela.