Plan de Difusión

Mobilidade SBLENDID en Estonia

Difusión Proxecto Europeo levado a cabo en TALLIN do 20 ao 22 de xuño 2022. A profesora Alicia del Río participou neste congreso. Ver infografía.

VER PROXECTO SBLENDID EN TALLIN

1ª Reunión Consorcio SBLENDID. Curso 21/22

O día 17 de setembro deu comezo o segundo curso académico de implementación do Consorcio SBLENDID, no que participan as EEOOII de Galicia a través do Programa Erasmus+

Tivo lugar unha reunión de coordinación das coordinadoras de cada EOI e os asesores do Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI), institución coordinadora do proxecto.

Concurso de Logotipos para Proxecto Europeo.

Durante o curso académico 2021-2022  aprobáronse dous novos proxectos europeos para a EOI de Ourense.
Un destes proxectos é unha asociación de aprendizaxe sobre a metodoloxía da aprendizaxe en familia. A primeira reunión terá lugar en Grecia na segunda semana de setembro. Nesta reunión imos escoller un logotipo para o proxecto, que será utilizado como parte da identidade gráfica do mesmo.
Por este motivo, informamos a toda a comunidade educativa  da posibilidade de achegar unha ou varias propostas de logotipo que serán analizadas en Grecia xunto coas propostas de Grecia, Turquía, Estonia e Italia.
A condición para achegar propostas é pertencer á comunidade educativa da escola no curso 2022-2023 a data 7 de setembro.
O logotipo ten que ter as seguintes características:

1.     Debe estar relacionado coa temática do proxecto.
  2.     Debe achegarse en formato vectorizado.
  3.     Debe ter fondo transparente.

As propostas enviaranse ata o 7 de setembro ao enderezo electrónico da escola: eoi.ourense@edu.xunta.gal co asunto LOGOTIPO APRENDIZAXE EN FAMILIA.

Reunión 7 xullo 2022

VIDEO EXPLICATIVO SOBRE PROXECTOS EUROPEOS DA EOI OURENSE

Mobilidade Viena

Difusión Proxecto Europeo levado a cabo en Viena do 30 de marzo ai 1 de abril. Participantes: CAFI. e as EOIs de Ourense, Monforte, Vigo e Coruña.

Mobilidade de Aprendizaxe

Ver Presentación  Proxecto  Europeo

Proxecto Europeo Sblendid

Mobilidade a Firenze. Participación das profesoras: Rut Vázquez (EOI Ourense), Begoña Suárez (EOI Pontevedra), Rocío Sánchez (EOI Monforte), Mercedes Martínez (EOI Vigo-Sección Coia) e Alicia Eizaguirre (CAFI). Ver infografía creada polo grupo.

II Mobilidade SBLENDID EOI

PREMA NA IMAXE PARA VER A INFOGRAFÍA COMPLETA

Introdución a qué é NILE?

PREMA NA IMAXE PARA VER PRESENTACIÓN.

PRESENTACIÓN NILE

Proxecto Europeo SBLENDID

Difusión do curso on-line Blended learning (Aprendizaxe mixto) que terá lugar do 14 ao 18 de decembro 2020 . Este curso é unha das mobilidades incluidas no Proxecto Europeo Sblendid organizado polo CAFI.

Ver programa NILE