ANPA

Datos de contacto coa ANPA

O correo electrónico da ANPA é:

anpa.osanxeles@gmail.com

Sorteo Xamón

O número premiado no sorteo do Xamón foi o: 895.

Noraboa ao gañador e grazas a todos os que participaron e colaboraron.

Obradoiro de nadal

Como xa vos adiantáramos na primera circular, a actividade do mes de decembro será un Obradoiro de Nadal

Obradoiro de cociña

Grazas a todos os que participastedes no obradoiro de cociña. Esperamos que os nenos o pasaran en grande.

Aquí tedes unha mostra das propostas dos nosos chefs. Bon apetit.

Obradoiro de Cociña

Como xa vos anunciáramos, a activid

Contacontos (19/10/2012)

Pasámolo realmente ben no "maratón de contacontos" do pasado 19 de outubro. Grazas aos pais que colaboraron lendo os libros favoritos dos pequenos, puidemos pasar a mañán co "Pollo Pepe", "Fonchito", "o gato Guille", o morcego "Estelaluna", os "tres porquiños", unha vaca que puxo un ovo e moitos outros amigos.

Aquí podedes ver algunhas fotos.

Actividades extraescolares da ANPA

Pinchando aquí, accederedes á enquisa da ANPA para participar nas actividades que están organizando.

No archivo adxunto hai máis informfación sobre as actividades a realizar.

Gracias por participar.

Enquisa Servizo de Madrugadores

No seguinte enlace pódese cubrir unha enquisa que está realizando a ANPA, acerca da implementación no centro dun servizo de madrugadores.

Contrato catering comedor

Achégase contrato entre a ANPA e a empresa Culinaria(responsable do catering da escola)

Comedor Escolar

Listado de usuarios de comedor para o vindeiro curso, elaborado pola ANPA do centro.

CRITERIOS DE ADMISIÓN DO COMEDOR DA EEI DOS ÁNXELES

Reunión ANPA

Estimadas familias:

A ANPA da escola, convócaos a unha reunión que terá lugar o vindeiro xoves 12 de xullo ás 17:00 horas na escola.

Poderán asistir as familias do alumnado de 4º e 5º de infantil e os que veñen novos para o vindeiro curso.

Entre os temas que se tratarán están a renovación da xunta directiva, o comedor escolar...

Agradecemos a súa asistencia.