Dime que fixeches

Ola:

A aula azul sorpréndenos de novo cun baile (moito lles gusta bailar, a pesar de que algúns papás e mamás din que na casa non cantan e non bailan)

A canción "Dime que fixeches" é do grupo "Migallas".

Todos a cantar e a bailar.

Indo eu

Os nenos e nenas da aula verde tamén nos bailan "Indo eu" do libro "Na punta do pé". O baile saliunos moi ben, a pesar de que se oe á profe gritar un pouco(iso é porque era das primerias veces que o practicabamos).

Que vos guste moito!

Indo eu

Olas!

Volven de novo os alumnos e alumnas da aula azul co baile "Indo eu" do libro cd "Na punta do pé" .

A desfrutar con esta actuación.

Juan Pequeño

OLA!

Aquí vos deixamos a primeira e magnífica actuación dos nenos e nenas da aula amarela(clase de Mariló). Gracias a "Juan Pequeño" do grupo "La Carraca" aprendimos tdoas as partes do noso corpo.

Pasádeo moi ben vendo o vídeo e animádevos a cantar a canción na casa.

Na casa da miña avoa

Aquí vos mostramos un vídeo dos alumnos e alumnas da aula verde (clase de Lorena), cantando unha panxoliña do cd "Xa me tardan estes magos" de Mamá Cabra.

Animádevos a cantar con nós.

Xa me tardan estes magos

Aquí vos deixamos un vídeo dos nenos e nenas da aula azul (clase de Jose Luis) cantando unha canción do libro Xa me tardan estes magos de Mamá Cabra.

Esperemos que vos guste!

Canción do Magosto

OLA!!!!

Imos inciar este novo apartado da páxina web do centro. Aquí iremos colgando vídeos e cancións que traballaremos durante este curso na clase de música. Haberá cancións que aprenderemos as tres aulas e outras que traballaremos por clases.