" SOMOS A CLASE DE MARMELO"

Comenzamos o mes de setembro con actividades e propostas de moticación, adaptación, acompañamento e adquisición de normas e rutinas dentro da escola. Para traballar estes contidos levamos a cabo un microproxecto sobre as tartarugas, xa que, a nosa tartaruga Marmelo, será a nosa mascota da nosa escola a partir de agora.

Nos vídeos que deixamos a continuación podedes ver estas actividades e tamen as que fixemos cos compañeiros de ED. Primaria que aínda que este curso na escola teñamos dúas aulas a nosa intención é seguir traballando conxuntamente a través da programación de pequenos proxectos, investigacións,... agrupando ao alumnado en pequenos grupos, xa que estamos convencidas que o aprendizaxe a través do traballo colaborativo e cooperativo entre o alumnado de diferentes niveis é moi positivo e motivador para tod@s.

SOMOS A CLASE DE MARMELO

PROPOSTAS " SOMOS A CLASE DE MARMELO"

OS PLÁSTICOS NO MAR. EXPERIMENTO.

SEMANA DA MOBILIDADE. CONCIENCIACIÓN SOBRE OS PLÁSTICOS NO MAR

CONTO " GIRAR LA TORUGA"

LAAPBOOK INFORMACION TARTARUGAS PRIMARIA

Para rematar e dar a benvida as tamén as  familias fixemos esta manualidade con material de refugallo ca cal as imos agasallar na reunión de principio de curso. Agardamos que vos guste moito porque gardamos nelas os tesouros da escola!

TARTARUGA ESCONDE TESOUROS de Vanesa Carballo Leal