PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO: PRIMEIRA PARTE " UN BANQUETE MEDIEVAL"

Neste primeiro trimestre e dentro do PDI do centro sobre a Idade Media, na escola estivemos a investigar sobre a sociedade medieval e a súa alimentación xa que a final do trimestre quixemos celebrar un gran banquete medieval coas nosas familias. Nos vídeos vemos un resumo da organización e programación das actividades e tamén o gran banquete. Grazas ao apoio das familias e da profe Eva por axudar, acompañar e colaborar ; por facer que a escola sexa un lugar divertido no que aprendemos de maneira natural con propostas reais e actividades motivadoras, traballando en equipo nun clima de total confianza que lle aporta aos nosos nenos e nenas toda a seguridade que precisan para seguir avanzando tanto académica como persoalmente.

Grazas porque así, outro tipo de educación sí é posible.