Novas do centro

Exposición da camelia

Lun, 2024-02-26 16:27
Na semana do 4 ao 8 de marzo faremos unha exposición da camelia. Para participar nesta exposición o alumnado terá que traer unha camelia e un papel identificando o lugar  da mesma. Farase unha exposición por cada edificio. As fotos das catro exposicións publicaranse na web do centro.

Mandadiños de entroido

Mar, 2024-01-30 10:30

Xa chegou o entroido e con el os mandadiños para comezar a festexalo!!!

Categorías: Novas

Orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

Mér, 2024-01-10 10:20

Achégase orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos.

- Orde

Orde bono deporte

Mér, 2024-01-10 10:17

Achégase orde sobre o Programa de promoción da actividade deportiva en idade escolar a través do Bono deporte.

Navegación Segura en E-DIXGAL

Lun, 2024-01-08 10:00

Ao longo deste ano 2023, o equipo de Soporte de Sistemas Abalar da AMTEGA traballou na análise e implementación dunha ferramenta que garante a navegación segura sobre a nova maqueta Abalar 11, instalada nos portátiles do alumnado EDixgal, considerando a integración da aplicación, probas funcionais de seguridade, establecemento do protocolo de actualización e mantemento da ferramenta.

O funcionamento desta aplicación é independente do tipo de conexión que se estableza para conectarse a Internet, polo que permite a navegación segura do alumnado tanto dentro da rede corporativa do centro, como nas redes domésticas ou a través de dispositivos móbiles.

Ademais, permite filtrar a actividade do portátil do/a alumno/a, evitando accesos non autorizados a espazos con información sensible ou que non son axeitados para o alumnado baseados nas seguintes categorías: adultos, xogos, apostas, malware, phising, bitcoin, redes sociais, drogas, etc. Ademais, estas categorías e listas de sitios bloqueados son amplamente revisados e mantéñense actualizados constantemente coas garantías da Universidade de Toulouse.