Mandadiños de entroido

Xa chegou o entroido e con el os mandadiños para comezar a festexalo!!!

Actividades de nadal

Mentras os maiores disfrutaron dun día no cine, os máis cativos baixamos ao auditorio a desfrutar da fantástica obra de teatro "O Apalpador e a nena sen medo". Cando rematou estábannos agardando nada máis nin nada menos que As súas maxestades os Reis Magos de Oriente!!!!!

Penso que nos portamos tod@s moi ben porque nos deron agasallo a tod@s!!! Ata sacaron unha foto coas mestras... Sorriso

Aquí tedes algúns dos nosos deportistas de 6º no campo a través en Portas.

O Magosto

Hai algunha festa máis divertida (despois do entroido claro...) que o magosto?? Nós cremos que non!!! Xogamos a xogos tradicionais, comemos unhas castañas que estaban boísimas e desfrutamos dun fermoso día de sol que tanto precisabamos!!!

Concerto do Día da Música

Como é costume todos os anos polo 22 de novembro baixamos ao auditorio de Catoira a disfrutar da música co alumnado da Escola de Música Municipal de Catoira e a maiores este ano contamos coa actuación do trío Factoría de Subsistencia. Escoitade que marabilla!!!

Concerto da Escola de Música Municipal de Valga

A comezos de curso fomos co alumnado de ed. infantil a un concerto dídáctico ao auditorio de Valga e pasámolo xenial!!!!

Graduación 4º da ESO

Un dos días máis fermosos e emotivos do ano é o acto de graduación que organiza o alumnado de 4º da ESO dende os últimos anos.

Despedímolos desexándolle moita sorte na nova etapa que comezan e por suposto, agardamos velos nesas xornadas de portas abertas nas que sempre veñen a contarnos os seus logros e o moito que nos botan de menos!

MOITA SORTE PARA TOD@S!!!

Deporte Escolar

O alumnado de 5º de EP xogou ao baloncesto, balonman, fútbol e hockey co alumnado do colexio San Fermín de Caldas nunha xornada de deporte escolar.

Festival fin de curso

Non puideches asistir ao festival de fin de curso? Non te preocupes!! Xa podes velo e desfrutar das diferentes actuacións!!!

A algún fragmento tivemos que sacarlle o son polas licencias pero podes escoitar a gran maioría!!!