Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros ESO

Achéganse listados definitivos de libros adxudicados para o alumnado da ESO neste curso escolar 18/19.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

Listado provisional admitidos/excluídos Fondolibros ESO

Adxúntanse os listados provisionais xerados pola aplicación Fondolibros. Dispoñen de 2 días hábiles para posibles reclamacións dende o momento da súa publicación.

Listaxe definitiva admitidos e excluídos Fondolibros curso 18/19

Achégase listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

Listaxe de admitidos

- Listaxe de excluídos

A partir deste momento pode consultar na páxina web o listado de libros de texto e mercar aqueles libros que lle faltan.

Libros de texto curso 18/19

Achéganse os listados de libros de texto para o vindeiro curso escolar:

- Ed. Infantil

- Ed. Primaria

-ESO

IMPORTANTE NON MERCAR MATERIAL DE INGLÉS NOS SEGUINTES CASOS:

3º: NON USARÁ LIBRO NIN CADERNO.

4º:NON USARÁ LIBRO NIN CADERNO.

5º: USARÁ LIBRO E CADERNO.

6º. SÓ USARÁ LIBRO.

Listaxe provisional Admitidos Ed. Primaria Fondolibros curso 18/19

Achégase listados de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Dispoñen de 2 días hábiles para facer as reclamacións oportunas. Pasado ese período publicaranse os listados definitivos cos libros que se adxudican a cada alumno/a.

NOTA:As listaxes da ESO serán publicadas unha vez se entreguen as notas de Setembro e se validen as devolucións das materias pendentes.

Calendario exames setembro 2018

Achéganse as datas previstas para a realización dos exames das materias pendentes para setembro da ESO.

Circular Fin de Curso

Achégase a circular de fin de curso. Agardamos que pasen un feliz verán.

Gañadora Ipad

Con motivo da viaxe de fin de estudos a Roma, o alumnado de 4º da ESO sorteou un Ipad. Noraboa á gañadora!!!

Agardamos que o disfrutes!!

Excursión Voz Natura

Ollade que ben o pasamos na excursión que fixemos este sábado, os alumn@s de 4º e 5º de Ed. Primaria, á festa de Voz Natura en Culleredo.

Pasámolo estupendamente todo o día xogando e aprendendo un montón de cousas en todos os talleres e actividades. E ademáis portámonos tan ben que as profes prometéronnos levarnos de novo o vindeiro curso escolar!!!!!

XENIAL!!!!!