Listaxes Admitidos e excluídos aplicación Fondo Libros curso 19/20

Achéganse listados de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

- Listaxe de admitidos definitiva EP

- Listaxe de excluídos definitiva EP

Listaxe de admitidos provisionais EP

Listaxe de excluídos provisionais EP

Dispoñen de 2 días hábiles para facer as reclamacións oportunas. Pasado ese período publicaranse os listados definitivos cos libros que se adxudican a cada alumno/a.

NOTA:As listaxes da ESO serán publicadas unha vez se entreguen as notas de Setembro e se validen as devolucións das materias pendentes.

Listados libros de texto 19/20

Achéganse os listados de libros de texto para o vindeiro curso escolar:

Ed. Infantil

Ed. Primaria

-ESO

IMPORTANTE:

* INFANTIL, 1º E 2º DE EP: XA PODEN MERCAR LIBROS E CADERNOS QUE APARECEN NO LISTADO.

* 3º, 4º, 5º E 6º DE EP: NON MERCAR NINGÚN LIBRO ATA QUE SAIA O LISTADO DEFINITIVO DE LIBROS ADXUDICADOS A CADA CURSO. NON MERCAR LIBRO + CADERNO DE INGLÉS, NIN LIBRO DE MÚSICA. EN CANDO SEPAMOS SE SE VAI EMPREGAR XA SE NOTIFICA.

* ESO: ATA SETEMBRO NON MERCAR NINGÚN TIPO DE MATERIAL.

Recomendacións lectoras de verán

Que mellor plan que ir á praia cun libro na mochila para ler relaxadamente despois de merendar...??? Aquí unhas cantas suxestións!!!

Circular fin de curso

Achégase circular de fin de curso.

-Circular

Autobaremación comedor

Achéganse instruccións e modelo para solicitar praza no comedor escolar para o vindeiro curso escolar 19/20.

Este modelo debe ser entregado na secretaría do centro antes do 30 de xullo de 2019.

- Autobaremación comedor escolar

Excursión 2º da ESO a Braga (Portugal)

O alumnado de 2º da ESO realizou nos días 27 e 28 de maio unha viaxe a Braga (Portugal), onde puido pór en práctica algúns dos contidos traballados na materia de Lingua Galega e Literatura ao longo do curso.

Nestes dous días visitaron Braga e Guimaraes e asistiron a un curso de cultura portuguesa na Universidade de Minho.

Esta actividade foi financiada polo propio alumnado que conseguiu o diñeiro a través da organización dunha actividade cultural.

Muito obrigad@s a tod@s as pessoas que nos ajudaram!!!!!

Libros de texto curso 19/20

Achégase documentación para solicitude de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso académico 2019/20.

O prazo de presentación é ata o día 21 de xuño incluído

- Orde 3 de maio de 2019

Aplicación Fondolibros

- Anexo I e II. (modelo a cumprimentar)

- Instruccións para a solicitude en rede

- Sede electrónica

Poden facer a solicitude dos seguintes xeitos:

* De xeito telemático na aplicación FondoLibros. Feita a solicitude pode presentala na sede electrónica da Xunta de Galicia (con número de solicitude) ou ben presentala en papel no centro educativo.

* Descargar e cumprimentar os anexos e presentalos no centro educativo.

* Solicitar os anexos no centro, cumprimentalos  e entregalos no propio centro educativo.