Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicacións Fondolibros para o vindeiro curso escolar 2017/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

NOTA PARA INGLÉS:

- O ALUMNADO DE 3º E 4º DE EP. NON DEBERÁ MERCAR LIBRO NIN CADERNO DE INGLÉS EN NINGÚN CASO.

- O ALUMNADO DE 5º DE EP. DEBERÁ MERCAR EN TÓDOLOS CASOS O CADERNIÑO E O LIBRO OS QUE NON O TEÑAN NO LISTADO.

- O ALUMNADO DE 6º DE EP. DEBERÁ MERCAR LIBRO AQUELES QUE NON O TEÑAN NO LISTADO. EN NINGÚN CASO CADERNIÑO.

NOTA PARA MÚSICA:

TODO O ALUMNADO DE 3º A 6º DEBE MERCAR O LIBRO DE MÚSICA.

Os lotes de libros serán entregados o primeiro día de clase ao alumnado.

Proceso admisión persoal colaborador comedor

Achegamos información sobre o proceso de admisión de persoal colaborador para o Comedor Escolar do CPI Progreso de Catoira, curso 2017/18.

Listaxe provisional Admitidos Ed. Primaria Fondolibros curso 17/18

Achégase listados de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

- Listaxe de admitidos

- Listaxe de excluídos

Dispoñen de 2 días hábiles para facer as reclamacións oportunas. Pasado ese período publicaranse os listados definitivos cos libros que se adxudican a cada alumno/a.

NOTA:As listaxes da ESO serán publicadas unha vez se entreguen as notas de Setembro e se validen as devolucións das materias pendentes.

Libros de texto curso 17/18

- Infantil

- Ed. Primaria

- Ed. Secundaria

NOTA PARA PRIMARIA: NON MERCAR CADERNO DE INGLÉS EN NINGÚN CURSO, AGÁS 5º DE EP.

Vídeos do alumnado de 4º da ESO na materia de Bioloxía

Achegámosvos algúns vídeos feitos polo alumnado de 4º da ESO na materia de Bioloxía.

- BIOLOXÍATRANSXÉNICOS

- BIO

- CLONACIÓN

Recomendacións lectoras de verán

Achéganse as recomendacións lectoras deste verán. Para consultalas, pinche aquí.