Comedor escolar

Colaboradores para o comedor escolar

Queda aberto o prazo de admisión de membros da comunidade educativa para colaborar no comedor nas tarefas de apoio e atención ao usario do servizo do comedor.

- Convocatoria.

- Modelo de solicitude.

Documentación para solicitar praza como usuario no comedor escolar para o curso 23/24

Achéganse instruccións e modelo para solicitar praza no comedor escolar para o vindeiro curso escolar 24/25.

Poden recoller os impresos na secretaria do centro ou imprimilos do arquivo adxunto.

Este modelo debe ser entregado na secretaría do centro  en horario de 9:00 a 13:40 h. ata o 10 de Setembro. O Centro permanecerá pechado dende o 13 de xullo ata o 31 de agosto.

Tamén poderá ser presentado por correo electrónico, sempre que esté debidamente asinado, no enderezo: cpi.progreso.catoira.centro@gmail.com.

- Autodeclaración 2024/2025

- Circular comedor 2024/2025

- Instrución 1/2024 XD_vfin

MENÚ COMEDOR, MES DE XUÑO

Menú do mes de Maio

Titorial para facer pago das taxas do comedor escolar

Achéganse indicacións para proceder ao pago telemático do comedor escolar.

- Pasos a seguir

- Titorial