Documentación

Orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

Achégase orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos.

- Orde

Orde bono deporte

Achégase orde sobre o Programa de promoción da actividade deportiva en idade escolar a través do Bono deporte.

Becas de Educación

As becas xerais para o curso 2023/2024 pódense solicitar do 27 de marzo ao 17 de maio de 2023.

Na seguinte ligazón tedes un pequeno resumo coa información relativa ás bolsas do MEFP para cursar estudos postobligatorios no ano 2023/2024:

Tamén podes consultalo na páxina oficial pinchando nesta ligazón: Becas de Educación

Becas NEAE 22/23

Pincha AQUÍ para consultar a guía resumo das becas NEAE para o vindeiro curso escolar 22/23.

Becas estudos postobrigatorios

Achégase documento relativo ás becas de estudos postobrigatorios que este ano se adiantan ao mes de marzo.

- Becas estudos postobrigatorios