Novas do centro

Admisión alumnado curso 24/25

Achégase documentación relativa ao Proceso de Admisión de novo alumnado para o vindeiro curso escolar 2024/25.

Prazo aberto dende  o 1 de marzo ata o 20 de marzo, ámbolos dous  incluídos.

- Instrucións admisión de alumnado curso 2023/24

- Orde procedemento de admisión

- Calendario

- Postos dispoñibles

- Comunicado reserva IES Carril

- Nota informativa

- Centros de adscripción

- Criterio complementario de admisión

- Comunicado prazo de admisión

- Folla de solicitude de admisión ED550B-G

- Postos dispoñibles

Exposición da camelia

Na semana do 4 ao 8 de marzo faremos unha exposición da camelia. Para participar nesta exposición o alumnado terá que traer unha camelia e un papel identificando o lugar  da mesma. Farase unha exposición por cada edificio. As fotos das catro exposicións publicaranse na web do centro.

Mandadiños de entroido

Xa chegou o entroido e con el os mandadiños para comezar a festexalo!

Orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

Achégase orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos.

- Orde

Orde bono deporte

Achégase orde sobre o Programa de promoción da actividade deportiva en idade escolar a través do Bono deporte.

Navegación Segura en E-DIXGAL

Ao longo deste ano 2023, o equipo de Soporte de Sistemas Abalar da AMTEGA traballou na análise e implementación dunha ferramenta que garante a navegación segura sobre a nova maqueta Abalar 11, instalada nos portátiles do alumnado EDixgal, considerando a integración da aplicación, probas funcionais de seguridade, establecemento do protocolo de actualización e mantemento da ferramenta.

O funcionamento desta aplicación é independente do tipo de conexión que se estableza para conectarse a Internet, polo que permite a navegación segura do alumnado tanto dentro da rede corporativa do centro, como nas redes domésticas ou a través de dispositivos móbiles.

Ademais, permite filtrar a actividade do portátil do/a alumno/a, evitando accesos non autorizados a espazos con información sensible ou que non son axeitados para o alumnado baseados nas seguintes categorías: adultos, xogos, apostas, malware, phising, bitcoin, redes sociais, drogas, etc. Ademais, estas categorías e listas de sitios bloqueados son amplamente revisados e mantéñense actualizados constantemente coas garantías da Universidade de Toulouse.

Material INstituto de CIBErseguridade (INCIBE)

Achegámoslles o material do INCIBE (Instituto de ciberseguridade) que pode resultar de moita axuda para o control do uso que o vosos/as fillos/as e titorados legais fan  das novas tecnoloxías:

- Guía de mediación parental.

- Pacto familiar de uso do móbil.

- Pacto familiar de uso de videoconsolas.

- Pacto familiar de uso de redes sociais.

- Pacto familiar de uso de dispositivos compartidos.

- Pacto familiar de uso de tables.