LecturoLiteraturo

Blog da biblioteca

Recomendacións lectoras de verán

Achegámosvos as recomendacións lectoras para este verán!

Apadriña un lector 2

Antes de marchar de vacacións de semana santa tivemos outra actividade de Apadriña un lector e foi unha fermosura!

Recomendacións lectoras de nadal

Achegámosvos as recomendacións lectoras para este nadal!

Felices festas e felices lecturas!!!

Concurso de postais de nadal Anpa As Lombas

Outra edición máis das postais de nadal. Non deixa de sorprendernos a creatividade e orixinalidade do alumnado. Noraboa a tod@s, especialmente aos gañadores!!!

PARABÉNS!!!

As nosas recomendacións para o Nadal (Secundaria)

Co frío, manta e libro!

Palabras que veñen e van

E para que as palabras veñan e vaian, este ano os alumnos de 2º de Primaria levamos a cabo un intercambio de palabras co CPI de Pontecesures.

Como estamos no Nadal, recibimos unhas fermosas postais.

GRAZAS!

Xa temos o noso Belén

Grazas á profesora Carmen, antiga docente de Relixión do CPI de Progreso, o noso centro xa conta cun precioso Belén para festexar estas datas.

Moitas grazas, Carmen!

Novidades Manga na biblioteca

Chegan as aventuras de Amanda Black á nosa biblioteca así como algúns clásicos manga. A que esperas para levar o teu...?

Samaín chega á nosa biblioteca!

Por fin!

Xa chegou!

Estábamolo esperando!

Samaín chegou á nosa biblioteca cargado de novidades e de moitísimas ganas de pasalo ben.

Atréveste?