Intercambio de alumnado de 3º ESO cun colexio francés

A prensa faise eco do intercambio de alumnos que viñeron dende Francia a pasar uns días de convivencia co alumnado de 3º da ESO.

Mandadiños de entroido

Xa chegou o entroido e con el os mandadiños para comezar a festexalo!

Deporte escolar

Aquí tedes algúns dos nosos deportistas de 6º no campo a través en Portas...

Concerto da Escola de Música Municipal de Valga

A comezos de curso fomos co alumnado de ed. infantil a un concerto dídáctico ao auditorio de Valga e pasámolo xenial

Actividades de nadal

Mentras os maiores disfrutaron dun día no cine, os máis cativos baixamos ao auditorio a desfrutar da fantástica obra de teatro "O Apalpador e a nena sen medo". Cando rematou estábannos agardando nada máis nin nada menos que As súas maxestades os Reis Magos de Oriente!

Penso que nos portamos tod@s moi ben porque nos deron agasallo a tod@s! Ata sacaron unha foto coas mestras... Sorriso

O Magosto

Hai algunha festa máis divertida (despois do entroido claro...) que o magosto? Nós cremos que non!Xogamos a xogos tradicionais, comemos unhas castañas que estaban boísimas e desfrutamos dun fermoso día de sol que tanto precisabamos!

Concerto do Día da Música

Como é costume todos os anos polo 22 de novembro baixamos ao auditorio de Catoira a disfrutar da música co alumnado da Escola de Música Municipal de Catoira e a maiores este ano contamos coa actuación do trío Factoría de Subsistencia. Escoitade que marabilla!

Graduación 4º da ESO

Un dos días máis fermosos e emotivos do ano é o acto de graduación que organiza o alumnado de 4º da ESO dende os últimos anos.

Despedímolos desexándolle moita sorte na nova etapa que comezan e por suposto, agardamos velos nesas xornadas de portas abertas nas que sempre veñen a contarnos os seus logros e o moito que nos botan de menos!

MOITA SORTE PARA TOD@S!!!

Deporte Escolar

O alumnado de 5º de EP xogou ao baloncesto, balonman, fútbol e hockey co alumnado do colexio San Fermín de Caldas nunha xornada de deporte escolar.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer