Modelo de solicitude

Admisión de alumnado: Orde do 13 de marzo de 2013

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2012-2013

Ata ao 10 de abril estamos no período de presentación de solicitudes de admisión para o curso 2012-2013. A lexislación relativa ao mesmo é a seguinte:

• DECRETO 30/2007, do 15 de marzo, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 17 de marzo de 2007 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos.
  • CORRECCIÓN de erros.-Orde do 17 de marzo de 2007 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos público

DOCUMENTOS:

• Anexo II. Modelo para presentar a solicitude de admisión.

Laura Calvo e María Vilas finalistas mundiais do concurso Youtube Spacelab

O experimento de María Vilas e Laura Calvo resultou finalista mundial do concurso Youtube Spacelab. Foron seleccionadas de entre os miles de proxectos presentados e gañaron na área que comprende Europa, África e Oriente Próximo. Agora levarán o seu traballo a Washington, xunto aos outros cinco gañadores do resto do mundo. Parabéns para elas dúas e mais para o seu profesor, Javier Méndez.

Concurso Xeral de Traslados

O prazo para participar no Concurso Xeral de Traslados vai comezar o 16 de novembro.

Calendario laboral para o ano 2012

Neste enlace ofrece a información publicada no DOG nº 127 do 4 de xullo relativa ao calendario laboral para o ano 2012