Ciencias Naturais

Programación didáctica curso 2022-23

A programación didáctica do departamento de Ciencias Naturais correspondente ao curso 2022-23 achégase no documento adxunto.

Programacións didácticas do Departamento de Ciencias Naturais 21-22

As programacións didácticas do departamento achéganse no ficheiro adxunto.

O NOSO ALUMNADO CONTRA O CAMBIO CLIMÁTICO

O noso alumnado de ESO participaou nunha declaración internacional, para concienciar sobre o esgotamento do planeta , a súa repercusión no cambio climático e as súas consecuencias.

Deixamos aqui o vídeo onde está o manifesto.

En hora boa polo premio de Climántica!

As alumnas Martina Fuentes Morono e Ona Tobaruela Multó asistirán do 3 ao 7 de Setembro a un Campamento Xuvenil Internacional que terá lugar no CENEAM (Centro Nacional de Educación Ambiental),situado en Valsaín (Segovia) e dependente do Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio Ambiente.

Este campamento, no que ademáis estarán acompañadas por participantes doutras nacionalidades e polo profesor coordinador do proxecto, foi o resultado de seren premiadas  no Congreso Virtual Internacional "Climántica 2015". En concreto o traballo que resultou premiado titúlase "Telexornal Medioambiente" no cal facendo uso de técnicas de "stop motion" abordaron diversos problemas relacionados co medioambiente, tratando ao mesmo tempo de concienciar   á cidadanía sobre distintos aspectos que afectan a conservación da natureza. A calidade dos traballos premiados foi excelente, tal e como quedou reflexado nos medios de comunicación.

Tamén queremos facer unha mención aos outros participantes, como Sabela, Ainara y Lucia, que ainda que non acadaron ningún premio nesta convocatoria, deixaron constancia da súa dedicación nos magníficos proxectos que realizaron.