DESFILE DE ENTROIDO

TODAS E TODOS CONVIDADAS /OS A PRESENCIAR O DESFILE O DESFILE ENTROIDO 2020 DO CPI DOS DICES

HORA: SAÍDA DO CENTRO SOBRE AS 10:15

PERCORRIDO: DENDE A ESCOLA ATA O CONCELLO

XA CHEGA O ENTROIDO O CPI DOS DICES

O PORVISO DI: "O LUNS COSTA MADRUGAR, E ATA AO COLE CHEGAR.

VEN EN PIXAMA PARA NON TARDAR"

XA SAIU DO FORNO

FIN DE ANO 2019

O venres 20 co motivo de fin de trimestre o centro oferta para todo o alumnado unha serie de actividades:

EXPOSICIÓN " O NADAL NO MUNDO"

DENDE O LUNS 16 DE DECEMBRO ESTARÁ ABERTA, EN HORARIO ESCOLAR A EXPOSICIÓN TRABALLADA POLO ALUMNADO DO CENTRO SOBRE O TEMA "O NADAL NO MUNDO".

Estades invitados a visitala.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Estimadas Familias:

Con motivo do día internacional contra a violencia de xénero, necesitamos da vosa colaboración para darlle unha visibilidade a tan sinalada e necesaria conmemoración.

O día 25 de Novembro, voluntariamente, revindicaremos ese día coa nosa vestimenta, que será de cor negra a que acompañaremos dun lazo malva que será aportado polo centro.

Moitas grazas

Un Saúdo

CELEBRAMOS O MAGOSTO NO CPI DOS DICES

Hoxe celebramos o Magosto no centro onde xogamos a diferentes xogos, que a maioría tiñan como protagonista a castaña, comemos todos xuntos e bailamos.

Queremos agradecer a ANPA San Isidro a súa aportación para o magosto.

Deixamos eiquí unha pequena mostra deste día.

SEMANA DO LIBRO (20-24 ABRIL 2015)

Co galo do día do libro, durante esta semana realizáronse no noso centro diversas actividades, coma lectura de contos, exposicións de debuxos, cancións, xogos populares, e moitas mais.

Aquí quedan algunhas imaxes das actividades que se fixeron o venres 24. En breve poderanse ver mais imaxes nesta canle.

Alumnado de 1º e 2º ESO cantando unha canción en inglés aos nenos e nenas de Infantil e Primaria.

Exposición"o meu libro favorito"

Xogos populares