SOLICITUDES COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR

Ábrese o prazo, do 1 ao 10 de xullo, para solicitar os servizos complementarios de Comedor e Transporte para o vindeiro curso escolar. Os modelos están nos enlaces seguintes:

Solicitude Comedor

Autodeclaración

Solicitude Transporte

As solicitudes pódense presentar telemáticamente no correo do centro ou presencialmente, para o que hai que solicitar cita previa no teléfono 881866890.

AVISO

Participámoslles que o horario de atención ao público no mes de XULLO, será de 9:30 a 13:00 horas, de luns a venres.

Informarlles tamén, que para calquera trámite administrativo que precisen facer, deberán pedir cita previamente, chamando ao telefóno 881 86 68 90.

A Dirección.

Autorización para que o alumnado vai so.

Adxuntase autorización para que o alumnado poida ir só para casa ou remate xornada escolar ou comedor sen a responsabilidade dun adulto.

Xustificación retrasos e faltas alumnado

Adxúntanse diferentes modelos de xustificantes :

•    Xustificación de faltas e retrasos
  •    Permiso de recollida por outras persoas alleas ás nais, pais e titores legais.
  •    Autorización de imaxe ao menor para fines educativos.

Modelo de solicitude

Adxúntase modelo xeral de solicitude