slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3 slideshow 4 slideshow 5

ENTRADA AO CENTRO

A partir do vindeiro luns 5 de outubro quedará sen servizo a entrada ao lado da escola de música.
O alumnado non usuario do  transporte escolar deberá acceder ao centro pola pola entrada principal.:
  •      Portalón de infantil o alumnado de E. Infantil.
  •      Porta peonil o alumnado de Primaria e Secundaria.

ACTUACIÓNS ANTE O COVID

No adxunto explícase que se debe facer ante o covid.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO ESO

Publicada no taboleiro do centro a listaxe definitivade de admitidos no fondo solidario de libros de texto de ESO.

ENQUISA COVID

O protocolo Covid dí que antes de sair da casa hacia a escola, hai que realizar a enquisa Covid , que atópase no ficheiro adxunto.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS ESO

Listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto de ESO pode consultarse no taboleiro do centro.

NORMAS COMEZO DE CURSO

A continuación nos anexos encontraranse as normas de inicio de curso e o esbozo de como serán as entradas no recinto escolar.

Polo ben de tod@s respectemos as normas

REUNIÓN INICIO DE CURSO INFANTIL

Estimadas familias, para dar comezo a este inusual curso realizaremos unha reunión inicial para explicar as normas de funcionamento e darvos a benvida.

As reunión faranse por aula no MULTIUSOS DE ROIS nos seguintes horarios:

-

6º de Educación Infantil (5 anos, titora Fani): Luns 7 de setembro ás 10:00 horas

-

5º de Educación Infantil A (4 anos A, titora Rebeca): Luns 7 de setembro ás 12:00 horas

-

5º de Educación Infantil B(4 anos B, titora Pili): Mércores 9 de setembro ás 10:00 horas

Para acudir á reunión e garantir as medidas de seguridade establecidas é necesario que soamente asista á reunión un membro da familia.

Recordámoslle que é obrigatorio traer mascarilla e limpar as mans con xel hidroalcólico na entrada.