Inglés

Programacións didácticas curso 2022-23

As programacións didácticas do departamento de Inglés dos cursos LOMCE correspondente ao curso 2022-23 achéganse nos documentos adxuntos.

Programacións didácticas do Departamento de Inglés 21-22

As programacións didácticas do departamento achéganse no ficheiro adxunto.

TRABALLO PARA ALUMNADO DE INGLES DE 2º E 3º ESO CONFINAMENTO

TEDES UNHA LISTA DE FRASES PARA TRADUCIR NOS SEGUINTES ADXUNTOS PARA 2º E 3º  ESO

TRABALLO PARA ALUMNADO DE APOYO DE INGLES DE 2º ESO

Primeira semana:

Corregir as frases que se comezaron a facer na clase a última semana sobre el tema 3 – Música, con la ficha que se adjunta a continuación: 003-Music-castelán-correxido.pdf

Facer as frases da ficha que se indica a continuación: 002-People-ingles.pdf

Coller cada día 5 verbos do listado que ven ao final do libro e estudialos ata sabelos de memoria.

SE algúen no ten o libro, se adxunta una foto deses verbos. Verbs1.jpg e Verbs2.jpg.

Recordade que todos os que teñen unha marca de calquera tipo, é porque xa os repasaramos na clase. Podedes comezar con estes, facendo do mesmo xeito que fixemos na clase: 4 columnas para o verbo en galego, en inglés en presente, en pasado e participio.