OUR ENGLISH EXPERTS IN TIC

O departamento de inglés pon en marcha os comités de expertos para formar a alumnado novo en diversas ferramentas tecnolóxicas que usarán ó longo da súa vida académica.

A eficacia da aprendizaxe entre iguais é un feito científicamente  constatado,por esta razón  o departamento de inglés está a pór en marcha esta iniciativa neste curso.

Hoxe catro representantes de 2° de ESO acudiron á aula de 1°a formar a este alumnado nunha ferramenta dixital en deseño de pósters.O alumnado tomou notas dos diversos pasos e fixeron roldas de preguntas e dúbidas que surxían.

Unha experiencia creativa para todas e todos e de grande responsabilidade para as relatoras e relatores Rocío,Paula,Pedro e Kimetz ós que lles agradecemos a súa axuda e ponencia.

Infinitas gracias!