ENGLISH PEACE SCHOOL DAY

Tras dúas intensas semanas rematamos un novo proxecto donde colaborou estreitamente o equipo de inglés de Primaria xunto co departamento de Secundaria.

O alumnado participou en cada unha das diferentes etapas do proxecto interdisciplinar  donde contamos co apoio da área de Plástica, plurilingüe no noso centro.

Foi un traballo intenso e laborioso pero altamente satisfactorio nos resultados.

Nas fotos podemos observar a secuenciación do proxecto nas suas diferentes etapas que foron dende a selección da actividade, o deseño da base da maqueta  e o recheo de plumas multicolores (símbolo da diversidade)donde cada un dos nosos alumnos e alumnas recolleron en *inglés* a palabra que para eles e elas mellor definía esta celebración.

O resultado, un fantástico photocall para decorar a  entrada da nosa biblioteca escolar.

Non te perderás se segues a bandada de pombas mensaxeiras.

E ti? Fixeche a túa foto como un auténtico representante  da paz?

Contacta coa túa profesora de inglés e consigue este recordo!!

Go for it!!!