Publicadas as listaxes provisionais de inscrición e exencións das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio, convocatoria 2020. Para consultar a información, preme aquí.

SAÍDAS CULTURAIS

1º Trimestre:

- Visita ao parque eólico de Sotavento o 4 de outubro (6º).

- Saída pola contorna para observación de cogomelos (5º).

2º Trimestre:

- Concerto didáctico en data por determinar (5º e 6º).

3º Trimestre:

- Visita ao parque de educación vial e ao museo do humor en Fene, en data por determinar (5º).

- Excursión fin de etapa a un ecoparque multiaventura cerca de Pontevedra (6º).