Recomendacións Fronte AO COVID-19

Dende o equipo de profesores queremos trasladar esta reflexión aos nosos alumnos:

• Non deben tomarse estas semanas como unhas vacacións. O alumnado debe seguir traballando para non perder o ritmo e continuar na medida do posible as tarefas que se lles mandan desde o centro educativo.
  • Teñen que ser conscientes (coma todos nós) de que as drásticas medidas que se están a tomar están orientadas a conter os contaxios polo coronavirus. Debemos colaborar coas autoridades sanitarias para axudar a superar esta etapa da mellor forma posible.

Dende o equipo directivo queremos agradecerlles as familias e ao persoal do centro a colaboración na implementación destas medidas, xa que valoramos o esforzo que supón para todos.

A Dirección

Recomendamos que os pais/nais/titores legais instalen nos seus teléfonos móbiles a aplicación Abalar Móbil para recibir mensaxes do centro. Pode instalarse aquí.

O Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia envía como recomendación a todos os centros o seguinte documento.

Normas do noso club

FAGAMOS UN TRATO:

1. Non se pode estar só "ás maduras", senón tamén "ás duras", é dicir: non hai que apuntarse ao club para "perder" clases, para participar das divertidas e ás veces suculentas actividades que facemos, para pasar algún recreo chuvioso ao quentiño...  POR ISO, entre TODOS os membros do club decidimos que hai un número máximo de faltas de asistencia ás reunións semanais. Só se poderá faltar UNHA VEZ POR MES (sen xustificar debidamente).

Quen non cumpra este requisito, será "borrado-a" do noso club, deixando a porta aberta para outros alumnos-as que se queiran apuntar (xustificadamente).

2. É necesario un compromiso e unha responsabilidade coa lectura. Non estamos no club porque DISFRUTAMOS LENDO? Só lendo todos poderemos participar, comentar, aprender, ensinar...

XA VEDES QUE  O TRATO É BEN FACILIÑO DE CUMPRIR!